راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

به اعتبار دیجی‌پی از دیجی‌کالا قسطی خرید کنید

بعضی‌ها برای به‌روز کردن لوازم خانه و تغییر دکوراسیون اقدام می‌کنند، بعضی دیگر از سر اجبار و به خاطر خراب‌شدن لوازم قبلی، بعضی‌ها دنبال خرید جهیزیه‌اند و بعضی دیگر بعد از عمری زندگی، می‌خواهند وسایلشان را عوض کنند و رنگ‌ورویی به زندگی‌شان بدهند.

بسته به وضعیت قیمت‌ها و اوضاع اقتصادی، این خرید آسان‌تر یا سخت‌تر می‌شود اما در این میان، خبرهایی مثل «درخواست انجمن صنایع لوازم‌خانگی برای ممنوعیت ۵ساله واردات»، «ترخیص کانتینرهای لوازم‌خانگی منتفی شد»، «لوازم‌خانگی کوچک گران می‌شوند» و مانند این‌ها، بلای جان خریدار و فروشنده می‌شوند و هرچند وقت، موجی از نگرانی در بازار به وجود می‌آورند که شاید قیمت لوازم‌خانگی چند برابر شوند یا لوازم‌خانگی دیگر پیدا نشود و…


بهترین راه خرید لوازم‌خانگی در این شرایط چیست؟


روابط عمومی دیجی‌پی بهترین راه‌های خرید لوازم‌خانگی در چنین شرایط نامعلوم و پرنوسانی را مورد بررسی قرار داده که این موارد به شرح زیر است:

۱. کالا را فوری تحویل می‌گیرید و بعد اقساط را می‌پردازید: بعضی‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای خرید قسطی، شروع به پس‌انداز کنند و بعد با پول خودشان لوازم‌خانگی را بخرند. اما مزیت خرید قسطی آن است که ابتدا وسایل موردنظرتان را تحویل می‌گیرید. یعنی لازم نیست ماه‌ها و چه‌بسا سال‌ها صبر کنید تا پول کافی پس‌انداز شود.

۲. نوسان قیمت لوازم‌خانگی در بازار تأثیری روی خرید شما نمی‌گذارد: در مثال بالا، شخص شروع به پس‌انداز برای خرید فلان وسیله خانه می‌کند که امروز ۱۰میلیون تومان قیمت دارد. او موفق می‌شود طی ۶ ماه آینده این پول را پس‌انداز کند؛ اما ۶ ماه دیگر، قیمت آن وسیله هنوز ۱۰میلیون تومان است یا برای مثال ۱۵میلیون تومان شده؟!

مزیت خرید قسطی لوازم‌خانگی آن است که نوسان قیمت بازار تأثیری روی خرید شما نمی‌گذارد. یعنی شما وسیله را تحویل می‌گیرید، شروع به پرداخت اقساط می‌کنید و درنهایت قیمت همین امروز آن وسیله را می‌پردازید.

۳. خرید قسطی، فرصتی برای سرمایه‌گذاری به وجود می‌آورد:

تصور کنید فردی برای خرید یک وسیله ۲۰ میلیون تومان پول آماده دارد؛ ولی او به‌جای پرداخت نقدی، آن وسیله را قسطی می‌خرد. هم‌زمان با ۲۰ میلیون تومانی که دارد، در بازارهای مختلف، مانند بورس، رمزارزها، طلا یا غیره (هرچند اندک) سرمایه‌گذاری می‌کند.

بعد از گذشت چند ماه، اگر این فرد سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای کرده باشد، توانسته سود خوبی به دست بیاورد. البته از طرف دیگر پول بیشتری برای خرید قسطی پرداخته، ولی درنهایت با محاسبه سود، تورم و بهره‌ای که دریافت و پرداخت کرده، متوجه می‌شود تصمیم خوبی برای خرید قسطی لوازم‌خانگی گرفته است.


دیجی‌پی؛ جایی مناسب برای خرید قسطی


دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی منطقه است که به قول قدیمی‌ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان به‌راحتی و آنلاین تهیه کرد. فروشگاهی که همه لوازم‌خانگی از همه برندهای معتبر داخلی و خارجی، باهمه طرح‌ها و رنگ‌ها و قیمت‌ها، از لوازم‌خانگی ارزان تا لوازم‌خانگی برند در آن وجود دارد. البته خرید از دیجی‌کالا نقدی است، اما…

دیجی‌پی، بازوی فناوری مالی دیجی‌کالا، شرایط خرید قسطی لوازم‌خانگی از دیجی‌کالا را فراهم کرده است. یعنی با مراجعه به دیجی‌پی، می‌توان درخواست خرید قسطی کرد. در این فرآیند افراد به صورت آنلاین اعتبارسنجی می‌شوند و اگر اعتبار او تأیید شود، پس از طی مراحل و ارائه مدارک کافی می‌تواند لوازم‌خانگی را به‌صورت قسطی از دیجی‌کالا خریداری کند.

گفتنی است در خرید قسطی با استفاده از دیجی‌پی، انتخاب آزاد است. یعنی هر وسیله‌ای که روی دیجی‌کالا وجود داشته باشد، از هر برند و با هر قیمتی را می‌توان قسطی خرید. به عبارتی دیجی‌پی به‌هیچ‌وجه انتخاب را محدود نمی‌کند.

علاقه‌مندان برای خرید قسطی لوازم‌خانگی یا هر وسیله دیگری، لازم است اپلیکیشن دیجی‌پی را از استورهای معتبر نصب و در صفحه اصلی اپلیکیشن دیجی‌پی، روی گزینه «خرید اقساطی» کلیک کنند. در این صفحه می‌توان یکی از طرح‌های دیجی‌پی را انتخاب و بعد هم مبلغ اعتبار موردنظر و تعداد اقساط را به دلخواه تعیین کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.