راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

غلامحسین مظفری سرپرست بانک شهر شد

در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک شهر مهندس مظفری از اعضا سابق هیئت‌مدیره بانک شهر به عنوان سرپرست جدید این بانک منصوب و معرفی گردید. وی در این جلسه یکی از عوامل موثر در موفقیت سازمان را نحوه برقراری ارتباط با کارکنان، مشتریان و سهامداران عنوان کرد و ایجاد فضای دوستی و صمیمیت را اصل مهم و ضروری دانست که در دستور کار سطوح مختلف بانک شهر تقویت خواهد شد که در همین راستا برنامه‌ای تحت عنوان ملاقات‌های مردمی مدیرعامل با شهروندان، مشتریان و کارکنان به صورت هفتگی اجرا خواهد شد.

.

مظفری میزبان اصحاب رسانه و قلم

مظفری در روز خبرنگار میزبان اصحاب رسانه و قلم بود. وی در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عیدسعید فطر و روز خبرنگار، خاطرنشان کرد در پی تغییرات مدیریتی به وجود آمده، بانک شهر به دنبال توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های خود به ویژه در بخش ارتباطات است که به طور حتم رسانه‌ها و خبرنگاران از بازوهای مهم تحقق این روند هستند. مدیرعامل بانک شهر از خبرنگاران و رسانه‌ها خواست تا وی و تیم مدیریتی بانک را با ارایه نظرات و پیشنهادات خود یاری دهند.

.

اهداف مدیرعامل جدید

مظفری از اهداف خود در بانک شهر به موضوعات عدم تغییر جهت زیاد در امور و تنظیم برنامه‌ها همسو با اهداف تعیین شده از قبل، توجه به موضوع افزایش سرمایه بانک، ورود به فرابورس و رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی در تمام بخش‌های این بانک اشاره کرد و افزود ارتباط و تعامل بیشتر و دوسویه با مشتریان، سهامداران و کارکنان در فضایی آکنده از صمیمیت و کار و تلاش در دستور کار این بانک قرار خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی مناسب از فرصت‌های در اختیار، از کارکنان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و مشتریان به مثابه علت وجودی بانک شهر یاد کرد و افزود این بانک با سهامداری شهرداری‌های کلانشهرها به عنوان مردمی‌ترین بانک کشور محسوب می‌گردد.

منبع: بانک شهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.