طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی دوباره از دستور کار مجلس خارج شد

طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی دوباره از دستور کار مجلس خارج شد

طرح موسوم به «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» یکبار دیگر از دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی خارج شد و قرار نیست در صحن بررسی شود. باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مجتبی یوسفی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرد که بررسی این طرح به هفته‌های آتی و بعد از تعطیلات مجلس موکول شد.

اگر سری به وبسایت مرکز پژوهش‌های مجلس بزنید مشاهده می‌کنید که طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی، ابتدا در 24 تیر 99 اعلام وصول شده است. این در حالی است که متن این طرح روز یکشنبه، 6 تیر 1400 منتشر شد و قرار بود طی همین هفته در صحن علنی موردبررسی قرار گیرد، اما تا زمان نامشخص به تعویق افتاده است.

نمایش لینک کوتاه
لینک کوتاه: https://way2pay.ir/3p9o کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی