راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دوران صدارت ولی‌اله سیف بر ساختمان نیلی میرداماد شروع می‌شود

در رسانه‌های گوناگون صحبت رییس شدن ولی‌اله سیف در بانک مرکزی است. تواتر گفته‌ها چنان زیاد شده که به نظر می‌رسد شایعه ریاست قاسمی (مدیر عامل فعلی بانک پاسارگاد) و رسول اف (مدیر عامل فعلی بانک آینده) رنگ واقعیت به خود نخواهد گرفت و مدیر عامل فعلی بانک کارآفرین محل کارش را از ساختمان ناهید به ساختمان نیلی تغییر خواهد داد. او روزهای سختی در یکی از شلوغ‌ترین خیایان‌های پایتخت پیش رو خواهد داشت و هوای خوش پارک ملت را باید به حافظه بسپارد.

در آخرین اظهار نظرها یک مقام آگاه از نظر قطعی دکترحسن روحانی در سپردن سکان هدایت بانک مرکزی به دکتر ولی اله سیف به  پایگاه خبری تحلیلی پول پرس  خبرداده است. گفته می‌شود در هفته‌های اخیر جلسات فشرده‌ای میان رییس جمهور و مشاوران وی با گزینه های مطرح برای ریاست کل بانک مرکزی صورت گرفت که در نهایت اجماع کلی بر دکتر سیف قرارگرفته است.

این مقام آگاه بانکی گفت: دکتر سیف در این جلسات تاکید کرده است کمک به دولت جدید برای حل مشکلات اقتصادی کشور وظیفه همه کارشناسان و متخصصان اقتصادی و بانکی کشور است و در صورت سپرده شدن سکان هدایت بانک مرکزی به وی از سوی دولت یازدهم ، تمام تلاش خود را برای تغییر وضع موجود و بازگرداندن بانک مرکزی به جایگاه واقعی خود به کار خواهد بست.

گفتنی است ولی اله سیف دارای دکترای تخصصی حسابداری و امور مالی است و بیش از ۲۰سال مدیرعامل بانک های دولتی همچون ملت، صادرات، سپه، ملی بوده و هم اکنون نیز مدیر عامل و عضو هیات مدیره بانک کارآفرین است.

وی خرداد ماه امسال به عنوان چهره ماندگار صنعت بانکداری ایران معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.