راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید اپلیکیشن نشان منتشر شد / اضافه شدن نمای سه‌بعدی و شیب خیابان‌ها در بروزرسانی جدید

همگام با اضافه شدن مراکز واکسیناسیون کرونا به نقشه و مسیریاب نشان، بروزرسانی جدیدی برای این اپلیکیشن منتشر شده که اضافه شدن نمای سه‌بعدی به برخی از ساختمان‌ها و نمایش شیب خیابان‌ها و مسیر از جمله مهمترین تغییرات آن به شمار می‌آیند.

به گزارش دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)، آپدیت جدید نسخه‌های اندروید و iOS اپلیکیشن نشان منتشر شده و ضمن رفع برخی از باگ‌ها و ایرادات گزارش شده از سوی کاربران، قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی را به همراه دارد. در این نسخه مسیریابی دوچرخه و موتورسیکلت بهبود پیدا کرده، برخی دیگر از ساختمان‌های شاخص شهر تهران قابلیت مشاهده با نمای سه‌بعدی دارند و کاربران راحت‌تر از قبل می‌توانند برای مکان‌های مورد نظرشان نظر و امتیاز ثبت کنند.

این موضوع با اضافه شدن امکان افزودن عکس هر مکان ارتقای دوچندان پیدا کرده و مخاطبان نشان می‌توانند به خصوص برای مراکز واکسیناسیون با تصویر به دیگر کاربران کمک کرده و وضعیت بهداشت و شلوغی مکان‌های مورد نظر را به نمایش بگذارند. در این نسخه همچنین وضعیت نمایش متن در هنگام رانندگی هم بهبود پیدا کرده است. علاوه بر این شیب مسیر و خیابان‌ها در نسخه جدید قابل مشاهده بوده و می‌توان از آن برای انتخاب راه در پیاده‌روی و دوچرخه سواری و امثالهم استفاده کرد. همچنین تمام ایرادات ارسالی و گزارشات دریافت شده از کاربران نیز برطرف شده است.

نقشه و مسیریاب نشان در گروه فناپ و مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه پیدا کرده است، تا هم کاربران بتوانند از آن برای امور حمل و نقل روزانه استفاده کنند، هم کسب‌وکارها و تجارت‌های مختلف از مزایای زیرساختی آن بهره‌مند شوند. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد می‌توان به سایت ic.pod.ir مراجعه کنید.

منبع دفتر ارتباطات یکپارچه پاد (IC)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.