راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تضمین‌چی بازوی لجستیکی خود را تقویت می‌کند / سرمایه گذاری 100 میلیارد تومانی شتاب‌دهنده نوآوران جاوید در صنعت حمل‌ونقل سبز

تضمین‌چی، به عنوان سامانه امن معاملاتی در راستای توسعه فعالیت‌های خود در تلاش است با راه‌اندازی بازوی لجستیکی توان سرویس‌دهی خود را افزایش دهد. به همین منظور هلدینگ جاوید با سرمایه‌گذاری در حوزه لجستیک، ضمن تأمین نیاز تضمین‌چی، در راستای توسعه خدمات در این حوزه گام بر می‌دارد. از همین‌رو مدیرعامل شتاب‌دهنده نوآوران جاوید، از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی در صنعت لجستیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید رضایی، مدیرعامل شتاب‌دهنده نوآوران جاوید در این خصوص گفت: «این میزان سرمایه‌گذاری با رویکرد توسعه ناوگان حمل‌ونقل سبز، طی چند مرحله و در قالب واردات، خرید یا در اختیار قراردادن انواع وسایل نقلیه و تجهیزات، فضای کاری و اعتبارات مالی برای توسعه سریع زیرساخت‌های این صنعت انجام می‌شود.»

او افزود: «این میزان از سرمایه‌گذاری به صورت متمرکز در توسعه ناوگان حمل و نقل سبز انجام خواهد گرفت و هلدینگ جاوید پیش از این در طرح‌های مختلفی از جمله در تأسیس و توسعه تضمین‌چی، سامانه امن معاملات آنلاین، تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است.»

رضایی همچنین تاکید کرد:«این سرمایه‌گذاری پیرو تاکید حسین مرادی، مدیرعامل هلدینگ جاوید و بنیان‌گذار تضمین‌چی مبنی بر ارائه خدمات نوین و بهینه‌سازی‌شده انجام می‌شود که برای کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی و بستر آنلاین بسیار مفید خواهد بود. بر این اساس، اجرای این طرح در دستور کار شتابدهنده نوآوران جاوید قرار گرفته که از سوی دیگر در راستای مسئولیت اجتماعی هلدینگ جاوید برای کاهش آلودگی‌های محیط‌زیستی نیز قرار دارد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.