راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تابستان داغ تضمین‌چی / تا پایان شهریور، ۴۰ شعبه دیگر از تضمین‌چی در سراسر کشور دایر خواهد شد

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین تعداد دفاتر منطقه‌ای و استانی خود را در سراسر ایران از ۱۵ دفتر به بیش از ۵۰ دفتر در شهرهای بزرگ و مراکز تمامی استان‌ها افزایش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی تضمین‌چی، قرار است تضمین‌چی تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ با راه‌اندازی بیش از ۴۰ دفتر دیگر در مراکز تمامی استان‌ها و شهرهای بزرگ ایران، خدمات منحصربه‌فرد خود را با تمرکز بیشتر ارائه کند. این دفاتر علاوه بر مرکز تمامی ۳۱ استان کشور در شهرهای سبزوار، شاهرود، دزفول، آبادان، مرودشت، کازرون، سیرجان، مراغه، شبستر، انزلی، سلماس، مهاباد و چالوس دایر خواهند شد.

هدف از راه‌اندازی این دفاتر ایجاد سهولت در امور نظارت بر کیفیت کالاها، احراز هویت فروشندگان، ارسال و تحویل کالا است که به واسطه آن تجربه کاربری بهتری برای تمامی کسب‌وکارهای آنلاین خصوصاً فروشگاه‌های فعال در بستر شبکه‌های اجتماعی فراهم خواهد شد.

تضمین‌چی سامانه امن معاملات آنلاین در آذرماه ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد و از آن زمان تا کنون خدمات متنوعی را در زمینه دادوستدهای امن برای خریداران و فروشندگان آنلاین از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴، اپلیکیشن تضمین‌چی و همچنین از طریق تماس رایگان با خط ۹۰۰۰۱۴۱۴ ارائه می‌کند.

با استفاده از اپلیکیشن تضمین‌چی کاربران می‌توانند بدون هرگونه نگرانی از بابت دریافت، پرداخت، کیفیت و تحویل کالا، خریدوفروش‌های خود را در بستر آنلاین و شبکه‌های اجتماعی انجام دهند. تضمین‌چی هم‌اکنون ۱۵ دفتر در تهران و سایر شهرها دایر کرده که قرار است تا پایان شهریور ۱۴۰۰ این تعداد به بیش از ۵۰ دفتر افزایش پیدا کند.

تضمین‌چی همچنین خدمات دریافت و ارسال کالا را طی همکاری با شرکت‌های مختلف پستی، از جمله شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به صورت تضمینی و همراه با بیمه مرسولات ارائه می‌کند. فروشگاه‌های آنلاین در شبکه‌های‌ اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف، می‌توانند طی عقد قرارداد با تضمین‌چی از خدمات و شرایط ویژه‌ای که این سامانه برای فروشندگان فراهم کرده، بهره‌مند شوند.

مشتریان آنلاین نیز می‌توانند با دریافت یا نصب اپلیکیشن تضمین‌چی از کافه بازار یا مایکت و یا تماس با شماره ۹۰۰۰۱۴۱۴ کالا و خدمات موردنظرشان را همراه با امنیت پرداخت و سایر تضمین‌های یک معامله امن، خریداری کنند و هیچ نگرانی از بابت ابعاد مختلف یک خرید اینترنتی نداشته باشند.

دارندگان گوشی‌های آیفون می‌توانند از آدرس app.tazminchi.com این برنامه را دریافت و از آن استفاده کنند. خریداران و فروشندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ با شماره رایگان ۹۰۰۰۱۴۱۴ تماس بگیرند یا درخواست خود را از طریق ایمیل به آدرس info@tazminchi.ir ارسال کنند. همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴ نیز همواره برای دریافت نظرات، در دسترس قرار دارد.

منبع روابط عمومی تضمین‌چی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.