راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فروشگاه اینترنتی آرادموبایل برای جذب سرمایه یک میلیارد تومانی فراخوان داد

آرادموبایل، از بازیگران فروش اقساطی کالای دیجیتال، قصد دارد حجم فروش خود را با جذب سرمایه در گردش یک میلیارد تومانی از طریق سامانه دونگی و با مجوز شرکت فرابورس ایران و نظارت شرکت سبدگردان الگوریتم افزایش داده و بیشتر سود حاصل از آن را به سرمایه‌گذاران پرداخت کند.

در فراخوان جذب سرمایه این فروشگاه سود حاصل از سرمایه‌گذاری حدود ۳۱.۸ درصد پیش‌بینی شده که از ماه دوم به بعد، ۱.۵ درصد از آن در انتهای هر ماه به‌صورت علی‌الحساب به سرمایه‌گذاران پرداخت ‌می‌شود. مدت اجرای این پروژه یک سال است و آرادموبایل اصل پول سرمایه‌گذاران را تضمین کرده و به‌تدریج از ماه هشتم به بعد، آن را به سرمایه‌گذاران بازمی‌گرداند. علاوه‌بر این مبلغ مورد نیاز برای شرکت در این سرمایه‌گذاری که سطح ریسک متوسط دارد، ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

آرادموبایل قرار است بخشی از پول سرمایه‌گذارن را طی اجرای طرح برگرداند و می‌تواند در سرمایه‌گذاری‌های دیگر استفاده شود، اما ضمانتی بر سود پیش‌بینی‌شده وجود ندارد.

تیم آرادموبایل ۱۱ سال در بازار تلفن همراه کشور فعال است و در حال حاضر از طریق فروشگاه اینترنتی آراد موبایل در حال خدمت‌رسانی است. این فروشگاه یکی از بازیگران اصلی فروش اقساطی کالای دیجیتال در کشور است. متقاضیان برای شرکت در این سرمایه‌گذاری می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.