راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گزارش پنجم بینوست منتشر شد / خیز صعودی رمزارزها برای ثبت رکورد جدید

تحلیل بازار رمز ارزها، به دلیل حجم بازار کم در مقایسه با سایر بازارها، رفتار پیش‌بینی‌ناپذیر معامله گران بزرگ و در برخی موارد اعمال قوانین جدید، به‌مراتب پیچیده‌تر از سایر بازارهای مالی است.

برای موفقیت در بازار رمزارزها، توجه به رفتار سرمایه‌گذاران هوشمند در کنار تحلیل و تصمیم‌گیری شخصی بسیار مهم است و شما را از روندهای بزرگ صعودی و پرسود مطلع و از سقوط‌های وحشتناک نجات می‌دهد.

مجموعه مشاوره و مدیریت سرمایه‌گذاری بینوست، با بررسی شاخص‌های کلان بازار رمزارزها، روندهای اصلی بازار را رصد می‌کند و بر این اساس محتمل‌ترین سناریوهای ممکن را شبیه‌سازی و واکنش هوشمند سرمایه‌گذاران کلان را پیش‌بینی می‌کند.

پیش‌بینی‌های صورت گرفته در بینوست ریپورت شماره چهارم به وقوع پیوست. بیت‌کوین در دو هفته گذشته در ابتدا طبق سناریوی دوم پیش رفت و تا حدود 51 هزار دلار طبق آنچه انتظار می‌رفت با اصلاح مواجه شد. پس از آن روند صعودی خود را از سر گرفت و طبق آنچه در سناریوی اول احتمال می‌رفت، صعود قیمتی خود را به سمت 68 هزار دلار در پیش گرفت.

اتفاقی که در طی این دو هفته پیش آمد، درگیری بیت کوین با مقاومت روانی 60 هزار دلار بود که در ابتدا با چندین برخورد، موفق به شکستنش نشد، اما طی دو روز اخیر با موفقیت از این مقاومت عبور کرد و در حال حاضر در میانه مسیر، به سمت 68 هزار دلار، هدف کوتاه مدت خود در حرکت است. در صورت ادامه روند، فتح قله قیمتی 78 هزار دلار به‌عنوان هدف میان مدت دور از ذهن نیست.

از طرف دیگر دامیننس بیت‌کوین، در ادامه حرکت جالب‌توجه خود، در تایم فریم‌های میان مدت و بلند مدت روزانه و هفتگی، به سمت حمایت خود، محدوده 49 تا 52 درصد، در حرکت است و این اتفاق در یک کانال نزولی در حال رخ دادن است.

مشهود است که در مقطع فعلی، دامیننس بیت‌کوین، علاقه‌ای به برگشت و تسلط دوباره بر روی بازار ندارد، نکته جالب‌توجه این است که پایین رفتن دامیننس بیت‎‌کوین هم‌زمان با بالا رفتن قیمت بیت کوین رخ‌داده است و دلیل آن را باید در نمودار TOTAL که نشان‌دهنده پول موجود در بازار است، جست‌وجو کرد.

طبق نمودار روزانه و چهارساعته، Total(مارکت کپ کل بازار) در یک‌روند صعودی قرار دارد و در 4 الی 5 روز اخیر، پس از شکست مقاومت 1.8 تریلیون دلار، با شتاب بالایی به سمت اهداف 2، 2.4 و 2.8 تریلیون دلاری در حرکت است که در حال حاضر به اولی هدف خود رسیده و در مسیر رسیدن به هدف دوم خود است.

برای مطالعه تحلیل بازار رمز ارز ها و پیش‌بینی تحولات قیمت بیت کوین و روند بازار، می‌توانید بینوست ریپورت را دانلود و مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.