راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شروع تخفیف‌های نوروزی در سرویس «فروشگاه» اسنپ

سرویس فروشگاه اسنپ، اجناس موردنیاز کاربران را از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین فروشگاه‌های شهر تهیه می‌کند و در کمتر از دو ساعت به دستشان می‌رساند.

با سرویس «فروشگاه» اسنپ می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر شهر، همراه با تخفیف‌های ویژه نوروز، خرید کنید و سفارش خود را در کمتر از دو ساعت تحویل بگیرید.

به گزارش روابط عمومی اسنپ در سرویس جدید خود، با اتصال مستقیم مشتریان به فروشندگان، امکان سفارش و دریافت فوری کالا را فراهم کرده است. در حال حاضر این سرویس در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز با مشارکت برندهای معتبری همچون سفیر، روژا، نشر افق و … کار خود را آغاز کرده است. 

برای استفاده از این سرویس کافی است وارد اپلیکیشن اسنپ شده و گزینه فروشگاه را انتخاب کنید. کاربران ساکن تهران می‌توانند از سه دسته‌بندی آرایشی و بهداشتی، فرهنگ و هنر و دیجیتال، محصول موردنیاز خود را سفارش دهند.

مزیت رقابتی فروشگاه اسنپ، نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین، سرعت در ارسال خریدها و ارسال مستقیم از فروشگاه مورد علاقه‌ کاربران است. اسنپ به کاربرانش قول داده است؛ به‌زودی محصولات دیجیتال به سرویس فروشگاه در سایر شهر‌ها اضافه می‌شود.

همچنین فروشگاه اسنپ، همزمان با شروع کار خود و باتوجه‌به نزدیک بودن به نوروز، تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته که در بخش‌های مختلف فروشگاه قابل‌مشاهده است.

منبع اسنپ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.