راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مشارکت در تأمین هزینه‌ راه‌اندازی مرکز مشاوره‌ ویژه‌ افراد دارای اوتیسم با امتیازهای اسنپ‌کلاب

اسنپ با همکاری «انجمن اوتیسم ایران» در دهمین طرح نیکوکاری خود با عنوان مرکز مشاوره‌ ویژه افراد دارای اوتیسم، گامی دیگر برای بهبود کیفیت زندگی افراد دارای اوتیسم برداشت.

روابط عمومی شرکت اسنپ، با قدردانی از مشارکت کاربران و اعتمادشان به طرح‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان اعلام کرد: «در این طرح ۱۰۰,۰۰۰ مرتبه مشارکت شده و در مجموع مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی مرکز مشاوره ویژه افراد دارای اوتیسم پرداخت شده است.»


مرکز مشاوره‌ آنلاین ویژه‌ افراد دارای اوتیسم (هات‌لاین)


اوتیسم اختلالی است که از زمان تشخیص تا پایان عمر همراه فرد می‌ماند. دلایل متعددی وجود دارد که می‌تواند فرد دارای اوتیسم را در هر ساعتی از شبانه‌روز دچار به‌هم‌ریختگی کند؛ عواملی مانند صدای ناهنجار از بیرون منزل، تغییر فصل، هوای نامطلوب، بی‌خوابی، چالش با اعضای خانواده، بلوغ و غیره.

در این طرح نیکوکاری اسنپ با همراهی کاربران، هزینه‌‌های راه‌​اندازی واحد مشاوره‌ آنلاین اوتیسم تأمین شد. با راه‌اندازی این مرکز، خانواده‌های فرد دارای اوتیسم می‌توانند از خدمات مشاوره‌‌ تخصصی آنلاین بهره‌مند شوند.

ظرف یک ماه از آغاز به کار مرکز مشاوره‌ ویژه‌ افراد دارای اوتیسم، ۵۲۳ تماس با این مرکز برقرار شده است. 

این تعداد تماس در واقع تعداد دغدغه‌های حل‌شده، تعداد چالش‌های رفع‌شده و تعداد خانواده‌هایی است که احساس تنهایی نکرده و با مشارکت اسنپ و کاربرانش همراهی کارشناسان این حوزه را داشته‌اند.


اسنپ؛ حامی مبتلایان به اوتیسم، از گذشته تاکنون


طبق آمار در ایران از هر صد نفر یک نفر دارای اختلال اوتیسم است؛ به همین دلیل علاوه بر طرح نیکوکاری «مرکز مشاوره‌ ویژه افراد دارای اوتیسم»، تیم اسنپ در سال‌های گذشته نیز با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی جامعه در مورد اختلال اوتیسم در قالب یک کمپین با عنوان «دنیای متفاوت من» با انجمن اوتیسم ایران همکاری کرده است. 

هدف از این کمپین، فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی جامعه در مورد اختلال اوتیسم بود تا همه‌ افراد جامعه این پیام را که دنیای افراد دارای اوتیسم از دنیای دیگران کاملا، متفاوت است، درک کنند.

علاوه بر این اسنپ با استفاده از شبکه‌های اجتماعی خود تلاش می‌کند تا کاربران مسافر و راننده را با دنیای متفاوت افراد دارای اوتیسم آشنا کند و روش‌های تعامل مناسب را در برخورد با این افراد به کاربرانش آموزش دهد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ در سال​‌های اخیر این مجموعه طرح​‌های نیکوکاری متنوعی را در راستای مسئولیت اجتماعی خود با مشارکت کاربران در باشگاه مشتریان (اسنپ‌کلاب) اجرا کرده است. پیش از این نیز طرح‌هایی مانند «تأمین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ویژه کودکان دارای معلولیت» و «حمایت از کودکان بی‌سرپناه» در اسنپ‌کلاب با استقبال گسترده‌ کاربران روبه‌رو شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.