راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تاپ‌کلاب رونمایی شد / خرج کردن لوتوس در باشگاه مشتریان تاپ

باشگاه مشتریان سوپراپلیکیشن تاپ با نام «تاپ‌کلاب» در دهمین نمایشگاه‌ بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شد.

در دومین روز از نمایشگاه مذکور سوپراپلیکیشن تاپ از باشگاه مشتریان خود با نام تاپ‌کلاب رونمایی کرد. در این مراسم مسعود پشم‌چی، معاون فناوری نوین مالی و اطلاعات بانک پارسیان و حمید توفیقی، مدیرعامل گروه داده‌پردازی پارسیان و اعضای هیئت‌مدیره گروه داده‌پردازی پارسیان و مدیرعامل‌های شرکت‌های تابعه این هلدینگ حضور داشتند.

این اکوسیستم با هدف اینکه کاربران مشترک اکوسیستم پارسیان بتوانند به تمام اطلاعات خود ازجمله مانده حساب، خرید بیمه و تمدید و… دسترسی داشته باشند و کسب امتیاز کنند، شکل گرفته است. به این‌ واسطه، کاربران می‌توانند از طریق قابلیت بازارچه این امتیازها را خرج کنند. معماری پلتفرم به نحوی است که ترد پارتی‌ها می‌توانند به آن متصل باشند.

بنابر گفته‌های علیرضا سیاری، مدیر اپلیکیشن تاپ، تاپ‌کلاب در آینده به شرکای تجاری پارسیان نیز ارائه خدمت می‌کند و‌ آنها نیز می‌توانند از توکن لوتوس استفاده کنند.

طبق اطلاعات مطرح‌شده در این مراسم، باشگاه مشتریان تاپ‌کلاب یکی از اصلی‌ترین خدمات تاپ است که با هدف قدردانی از کاربران وفادار و ایجاد فضایی برای کاربران ایجاد شده است؛ فضایی که در آن کدهای تخفیف متنوع کمپین‌های جذاب و قرعه‌کشی‌های مهیج، لحظاتی متفاوت برای مخاطب خود رقم خواهد زد.
در واقع کاربران با انجام هر فعالیتی در این باشگاه می‌توانند تعدادی لوتوس دریافت کنند. این لوتوس‌ها دارایی مجازی کاربران است که برای دریافت جوایز و همچنین کدهای تخفیف خرید از مراکز معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدف از داشتن باشگاه، افزایش تعداد کاربران و افزایش وفاداری کاربران است. جامعه مخاطبان تاپ‌کلاب را بانک‌ها و مؤسسات مالی، فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی، صنایع خودروسازی، پذیرندگان و صاحبان دستگاه کارت‌خوان و پی‌اس‌‌پی‌ها در بر می‌گیرد.

خرج کردن لوتوس در تاپ از طریق شرکت در قرعه‌کشی، شرکت در کمپین، کمک مراکز خیریه و دریافت کد تخفیف رخ می‌دهد.

تاپ‌کلاب دارای چهار بخش خانه، بازارچه، تاریخچه و کلاب‌من است. در قسمت خانه کاربر با اسکرول کردن نمایی از کدهای تخفیف، کمپین‌ها و قرعه‌کشی‌ها را مشاهده می‌کند.

در بازارچه نیز بیش از ۷۰ نوع کد تخفیف، ۵۰ برند متنوع، کمپین‌ و قرعه‌کشی‌های جذاب در نظر گرفته شده و در بخش تاریخچه، کاربران می‌توانند کدهای تخفیف و روند کسب و خرج کردن لوتوس را مشاهده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.