راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی به مزایای خرید قسطی اسنپ‌پی / خرید اعتباری بدون سود و ضمانت

سرویس اعتباری اسنپ فعالیت خود را به‌عنوان ارائه‌دهنده سرویس BNPL (الان بخر، بعداً پرداخت کن) در ایران از سال 1399 آغاز کرد. این سرویس مزیت‌هایی دارد که باعث می‌شود هر فردی که قصد خرید قسطی کالاها و خدمات مختلف را داشته باشد، بتواند به‌راحتی خرید خود را انجام دهد. بر اساس گزارش عملکرد گروه اسنپ، در سال گذشته میزان مبلغ خرید با سرویس اعتباری بیش از 506 درصد رشد داشته و اسنپ این رشد را به معنای جذابیت این سرویس و راحت‌بودن استفاده از آن دانسته است.

بسیاری از افراد از اینکه گزینه قسطی‌خریدن را برای به‌دست‌آوردن یک کالا انتخاب می‌کنند، خوشحال نیستند؛ چراکه این انتخاب دردسرهای خاص خودش را برایشان به همراه دارد. برای مثال مجموع هزینه‌ای که افراد باید برای خرید قسطی یک کالا بپردازند، بیشتر از هزینه خرید نقدی آن است و خریداران از این موضوع تجربه خوبی به دست نمی‌آورند. اما اسنپ‌پی با شناخت دقیق دغدغه‌های مصرف‌کنندگان، سعی دارد تجربه خرید قسطی محصولات را با شرایط و فرآیند راحت به خریداران ارائه دهد.


6 امکان خرید قسطی با اسنپ‌پی


عواملی متعددی می‌تواند باعث راحت‌ترشدن خرید قسطی شود. اسنپ‌پی با شناخت نگرانی‌های مصرف‌کنندگان سعی کرده این عوامل را به‌خوبی بشناسد و آنها را در خدمات خود بگنجاند.

اسنپ‌پی خطاب به کابران موارد زیر را به‌عنوان مزیت‌های این سرویس معرفی کرده است:

  • بدون سود است

هیچ سودی به خرید قسطی کاربر با اسنپ‌پی تعلق نمی‌گیرد. در واقع هزینه خرید کالاها و خدمات مختلف با اسنپ‌پی دقیقاً مشابه هزینه خرید نقدی آنهاست؛ بنابراین دغدغه ناشی از ضرر و زیان خرید قسطی به این شکل برای مصرف‌کنندگان برطرف می‌شود.

  • بی‌نیاز به چک و سفته

خرید قسطی با اسنپ‌پی نیازی به چک و سفته ندارد و به‌راحتی می‌توانید محصولات مورد نیازتان را از این مجموعه به‌ صورت قسطی خریداری کنید.

  • مدیریت بهتر امور مالی خود

شرایط و فرآیند آسان خرید قسطی با اسنپ‌پی، باعث می‌شود که بتوان کالاهای گران‌قیمت را با هزینه کمتری خرید؛ بنابراین امکان مدیریت بهتر بودجه ماهانه برای کاربر فراهم خواهد شد. 

  • ارائه تخفیف‌های ویژه

فروشگاه‌های همکار با اسنپ‌پی همیشه تخفیف‌های جذابی در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا تجربه بهتری را از خرید قسطی با این مجموعه رقم بزنند. از طرف دیگر، سرویس اعتباری اسنپ هم با ارائه کدهای تخفیف جذاب، خرید قسطی را برای کاربران خود راحت‌تر از قبل می‌کند.

  • تنوع گزینه‌های خرید

یکی از موارد مهمی که باعث راحت‌ترشدن خرید قسطی می‌شود، حق انتخاب گسترده از بین فروشگاه‌ها و کالاهای مختلف است. به اعلام شرکت، بیش از 350 فروشگاه آنلاین با اسنپ‌پی همکاری می‌کنند و شما می‌توانید کالاهای مورد نیازتان را از این فروشگاه‌ها به صورت قسطی خریداری کنید. علاوه بر این، دست‌تان برای انتخاب محصولات مختلف باز است؛ چراکه فروشگاه‌های همکار با اسنپ‌پی کالاهایی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، پوشاک، لوازم خانگی و بسیاری از کالاهای دیگر را به شما ارائه می‌دهند. فهرست فروشگاه‌ها در این لینک قابل مشاهده است.

  • آسانی فرآیند خرید قسطی با اسنپ‌پی

اسنپ اعلام کرده اگر قصد خرید قسطی کالایی را از سرویس اعتباری اسنپ داشته باشید، می‌توانید آن کالا را در عرض چند دقیقه و تنها با چند کلیک، خریداری کنید. تنها کافی است که وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید و با ورود به بخش سرویس اعتباری، کالای مورد نظرتان را از بین فروشگاه‌های موجود انتخاب کنید. 

طبق اعلام اسنپ، سرویس اعتباری اسنپ، با مزایایی که در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد، دردسرهای این نوع خرید را برای آنها به حداقل می‌رساند. بر اساس گزارش عملکرد گروه اسنپ، سرویس اعتباری اقساطی در سال گذشته نسبت به ماه اول فعالیت خود، 982 درصد رشد کرده و این رشد، ماحصل انتخاب اسنپ‌پی به‌عنوان مجموعه‌ای است که راحت‌ترین شرایط ممکن را از خرید اقساطی برای کاربران خود فراهم می‌کند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.