راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سومین نشست تخصصی چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی، اول بهمن برگزار می‌شود

سومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با شعار به سوی یادگیری الکترونیکی اثربخش در تاریخ اول بهمن ماه ۱۳۹۹ با موضوع فرهنگ، اخلاق و مسئولیت اجتماعی در نظام یادگیری الکترونیکی، به میزبانی موسسه آموزش عالی مهرالبرز و انجمن یادگیری الکترونیکی (یادا) برگزار می‌شود.

این نشست با حضور مقصود فراستخواه، مدیر گروه و عضو هیات علمی موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، در راستای بها دادن به مقوله فرهنگ، اخلاق و مسئولیت اجتماعی در نظام یادگیری الکترونیکی به بیان تجربیات موفق در سطح ملی و بین المللی می‌پردازد.

آموزش الکترونیکی و آموزش مجازی یکی از بخش‌‌های آموزشی است که امروزه بیش‌ترین رشد را در صنعت آموزش به خود اختصاص داده است. این در حالی است که با استفاده‌ی روزافزون از تکنولوژی‌‌های ارتباطی جدید، اهمیت توجه و بحث در رابطه با مسائل اخلاقی نیز افزایش پیدا می‌کند.

اگر چه که یادگیری الکترونیکی منجر به راحتی و آزادی فراگیران در دسترسی و مدیریت اطلاعات می‌شود ولی این امر منجر به ایجاد مسائل اخلاقی جدیدی در رابطه با اقدامات یادگیری اخلاقی، تمامیت فردی و مسئولیت اجتماعی در پاسخگویی می‌گردد. امروزه بیش از چندین نوع محصول یادگیری الکترونیکی در سراسر دنیا موجود است که برخی از آن‌ها با پرداخت هزینه و برخی نیز به‌ صورت رایگان در دسترس کاربران هستند.


اهداف برگزاری سلسله نشست‌ها به سوی یادگیری الکترونیکی اثربخش:

  • ترویج و فرهنگ‌سازی در خصوص یادگیری الکترونیکی در سطح ملی
  • ایجاد آمادگی ذهنی در ذی نفعان کلیدی برای افزایش حضور و مشارکت در کنفرانس
  • به اشتراک‌گذاری و انتقال تجارب از نتایج پیش نشست‌ها در کنفرانس توسط یک نفر از اعضا
  • ارائه الگوها و تجارب موفق درايران و جهان براي توسعه آموزش عالي الكترونيكي با تاكيد بحران كوويد 19

لازم به ذکر است تاکنون نشست تخصصی اول با حضور، جلالی ریاست کرسی یونسکو در آموزش و یادگیری الکترونیکی، در راستای بهادادن به مقوله فناوری‌های نوین و فرصت توسعه آموزش الکترونیکی در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۳۹۹ و نشست تخصصی دوم نشست با حضور مشایخ، پژوهشگر مستقل و فاطمی، رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران با موضوع تعامل پداگوژی و تکنولوژی در یادگیری الکترونیکی در تاریخ ۱۷ دی ماه ۱۳۹۹ برگزار شده است.

این نشست چهارشنبه یکم بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 18 الی 20 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک، ۱۰ دقیقه قبل از شروع وارد نشست شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.