راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

محمد آجدانی از سیمرغ تجارت خداحافظی کرد

محمد آجدانی که از هفتم اسفندماه ۱۳۹۷ به‌عنوان مدیرعامل شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت منصوب شده بود، امروز به ماموریت خود در این شرکت خاتمه داد.

آجدانی دارای مدرک کارشناسی مهندسی الکترونیک و کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. او تا آذرماه سال ۱۳۹۷ معاون پرداخت خرد شرکت فناپ پرداخت بود و در حوزه کیف پول آفلاین مبتنی بر کارت بلیت الکترونیک، کیف پول آفلاین مبتنی بر فناوری NFC تلفن همراه و سیم‌کارت (راه‌اندازی پروژه کیپاد اولین پروژه از این نوع در خاورمیانه) و کیف ‌پول آنلاین مبتنی بر تلفن همراه فعالیت کرده است. سپس از ۲۰ آذرماه ۱۳۹۷ به‌عنوان سرپرست مدیرعامل سیمرغ تجارت شروع به کار کرد و از هفتم اسفندماه ۱۳۹۷ نیز کار خود را به‌عنوان مدیرعامل در این شرکت رسما آغاز کرد و در حوزه‌های کارت بلیت الکترونیک، انواع کارت‌های هدیه و خرید، توریست‌کارت، کیف ‌پول آنلاین (اپلیکیشن ست)، پلتفرم Open API (پلتفرم ست‌پلاس)، پادیز و … فعالیت کرد.

شرکت سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ فعالیت خود را در زمینه راهکارهای نوین بانکی با تمرکز بر پرداخت خرد الکترونیکی آغاز کرد. در ابتدا مأموریت شرکت سیمرغ تجارت به‌عنوان مجری کارت کیف پول بانک تجارت، نوآوری در خدمات بانکی و پرداخت الکترونیکی با تمرکز بر توسعه پرداخت خرد و سایر خدمات ارزش افزود تعریف شده بود. هم‌اکنون شرکت سیمرغ تجارت با تغییر رویکردی که انجام داده است، با هدف ارائه نوآوری‌ و خلق ارزش افزوده در حوزه فناوری‌های مالی، به طراحی، توسعه و عرضه محصولات و راهکارهای نوین روی آورده است. این شرکت از ابتدای سال ۱۳۹۹ به حوزه فناوری‌های وام‌دهی و اعتباردهی نیز وارد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.