راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی «به سوی یادگیری الکترونیکی اثربخش» برگزار می‌شود

دومین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین کنفرانس بین‌المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با شعار به‌سوی یادگیری الکترونیکی اثربخش در تاریخ ۱۷ دی‌ماه ۱۳۹۹ با موضوع تعامل پداگوژی و تکنولوژی در یادگیری الکترونیکی، به میزبانی مؤسسه آموزش عالی مهر البرز و انجمن یادگیری الکترونیکی (یادا) برگزار می‌شود.

این نشست با حضور فریده مشایخ، پژوهشگر مستقل و سیدامید فاطمی، رئیس مرکز فناوری‌های دیجیتال دانشگاه تهران، در راستای بها دادن به مقوله فناوری‌های نوین و فرصت توسعه آموزش الکترونیکی به بیان یک تجربه موفق در سطح ملی و بین‌المللی می‌پردازد.

با یک بررسی کوتاه در احوال آموزش الکترونیکی در دنیا، افزایش روزبه‌روز آن جلب‌توجه می‌کند. در دوران بیماری کرونا این افزایش، گستره وسیعی داشته و به دلیل مزایای بسیاری که دارد، تعداد دانشجویانی را که تمایل به تحصیل در بستر وب و به‌صورت الکترونیکی دارند، نیز شامل می‌شود. از بزرگ‌ترین اهداف برگزاری این سلسله نشست‌ها آشنایی بیشتر علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان در کنفرانس با موضوعات روز در آموزش الکترونیکی است. اهداف برگزاری سلسله نشست‌ها به‌سوی یادگیری الکترونیکی اثربخش:

  • ترویج و فرهنگ‌سازی در خصوص یادگیری الکترونیکی در سطح ملی
  • ایجاد آمادگی ذهنی در ذی‌نفعان کلیدی برای افزایش حضور و مشارکت در کنفرانس
  • به اشتراک‌گذاری و انتقال تجارب از نتایج پیش‌نشست‌ها در کنفرانس توسط یک نفر از اعضا
  • ارائه الگوها و تجارب موفق در ایران و جهان برای توسعه آموزش عالی الکترونیکی با تأکید بحران کرونا

لازم به ذکر است نشست تخصصی اول نیز با حضور جلالی، ریاست کرسی یونسکو در آموزش و یادگیری الکترونیکی، در راستای بها دادن به مقوله فناوری‌های نوین و فرصت توسعه آموزش الکترونیکی در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۳۹۹ به میزبانی مؤسسه آموزش عالی مهرالبرز و انجمن یادگیری الکترونیکی (یادا) برگزار شد. همچنین در ادامه این سلسله نشست‌ها دو نشست دیگر تا قبل از آغاز کنفرانس برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک،۱۰ دقیقه قبل از شروع وارد نشست شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.