پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت کرد
ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد.
ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد. این، هفتمین سال متوالی است که ایرانسل تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، سهشنبه ۲۵ آذر ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور دکتر عباس تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از مدیران این سازمان و دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل، تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل اعطا شد.
مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان، ۹ اسفند هر سال، پس از ارزیابی شرکتهای مختلف در زمینه رعایت حقوق مصرفکنندگان، طی همایشی توسط وزارت صمت برگزار و تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان، به شرکتهای برتر در این زمینه اهدا میشود. اعطای تندیسهای نوزدهمین دوره این ارزیابی، مربوط به سال ۱۳۹۸، پس از اتمام ارزیابی توسط تیمهای داوری، به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی، با تاخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، انجام شد.
ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرفکنندگان شد. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفن همراه است که امسال موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان شده است.
در این مراسم، رئیس سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان توضیح داد: «تندیس رعایت حقوق مصرفکنندگان، هر سال طی یک همایش اهدا میشد و امسال با توجه به شرایط کرونایی، تصمیم گرفتیم خودمان نزد شرکتهای برتر برویم و تندیس را به آنان اهدا کنیم و در این راستا، ایرانسل نخستین شرکتی است که این تندیس را دریافت میکند.»
رشد ۸۵ درصدی مصرف دیتا
مدیرعامل ایرانسل، در این مراسم طی سخنانی تصریح کرد: «امسال رشد مصرف دیتا در شبکه ایرانسل، تقریبا ۸۵ درصد افزایش داشته، در حالی که روند طبیعی رشد مصرف، حدود ۳۵ درصد است. بر همین اساس، نیاز بود ظرفیت شبکه را به همین نسبت توسعه دهیم که کار نسبتا سنگینی در این راستا انجام شد و لازم است از همکاری وزارت صمت در این زمینه، برای کمک به توسعه تجهیزات، ثبت سفارش، امور گمرکی و… تشکر کنم.»
عباسیآرند افزود: «با رشد چشمگیر تقاضا برای مصرف دیتا، ایرانسل در توسعه شبکه، اقدامات قابل توجهی انجام داده که از آن جمله میتوان به احداث جاده برای نصب سایت نسل چهار در مناطق صعبالعبور کوهستانی اشاره کرد.»
مدیرعامل ایرانسل تاکید کرد: «هماکنون در قالب طرح USO وزارت ارتباطات و فناوریاطلاعات، نزدیک به ۹۰ درصد روستاهایی که جمعیت بالای ۲۰ خانوار دارند، تحت پوشش شبکه تلفن همراه هستند. در روستاهایی که ایرانسل حضور یافته و شبکه ایجاد کرده، از طریق رومینگ ملی، دسترسی مشترکان سایر اپراتورها به شبکه را نیز فراهم کرده و سایر اپراتورها هم متقابلا این اقدام را انجام دادهاند که باعث افزایش سطح پوشش شبکه شده است.»
همچنین مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل در این مراسم به دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل، از روزهای نخست اعلام شیوع کرونا در ایران اشاره کرد و گفت: «این دوره، شاید سختترین دوره زندگی کاری بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل بود؛ زیرا دغدغه اصلی ما حفظ کیفیت در پاسخگویی به مشترکان است و هدف اصلی، نه فقط پاسخگویی، که رضایتمندی نهایی و حل مشکل است.»
تندیس ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان، بر اساس مفاد آئیننامه اعطای گواهینامه و تندیسهای ملی رعایت حقوق مصرفکنندگان و به استناد مصوبه شورای سیاستگذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، پس از اتمام ارزیابی توسط تیمهای داوری در اسفند ماه ۱۳۹۸، به شرکتهای واجد شرایط تعلق گرفت و به دلیل لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی در دوران شیوع کرونا، با تاخیر و بدون برگزاری همایش حضوری، به ایرانسل اعطا شده است.
ایرانسل پیش از این، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان دریافت کرده بود