راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رئیس جدید هیئت مدیره و دبیر انجمن فین‌تک انتخاب شدند

محمدمهدی شریعتمدار به ریاست هیئت مدیره و مصطفی نقی‌پورفر به‌عنوان دبیر انجمن صنفی فناوری‌های نوین مالی ایران (فین‌تک) انتخاب شدند

طی مجمع سالانه انجمن فین‌تک و در اولین جلسه هیئت مدیره، محمدمهدی شریعتمدار از جیبیت به سمت رئیس هیئت مدیره، قاسم رادمان از آی‌دی پی نایب رئیس هیئت مدیره و مصطفی امیری از زرین‌پال نیز به سمت خزانه دار منصوب شدند. همچنین ناصر غانم‌زاده از نیوٌ و جعفر پشامی از توسن سُها نیز به عنوان عضو علی‌البدل، همچنین مصطفی اکرمی از تجارت الکترونیک بهار و پوریا یغمایی از نیکان به عنوان بازرس منصوب شدند.

احمدرضا منصوری از پی پینگ، هومن امینی از دیجی پی، مهدی عبادی از وندار و مهدی فاطمیان از زیبال نیز به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

همچنین مصطفی نقی‌پورفر از دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف و از مؤسسان فناپ و ابرآروان نیز در اولین جلسه هیئت مدیره به عنوان دبیر انجمن انتخاب و منصوب شد.

به گزارش راه پرداخت، انجمن با مأموریت «قدرت بخشیدن به شرکت‌های فن‌آور مالی بخش خصوصی» طی دو سال پیش رو در چند حوزه فعالیت خواهد داشت. حمایت از توسعه کسب‌وکارهای نوین مالی و بهبود فضای کسب‌وکار، ایجاد زمینه‌های همکاری و توسعه ارتباطات کسب‌وکارها، آینده‌پژوهی و ترسیم نقشه راه فناوری‌های نوین مالی، آگاهی‌افزایی عمومی و اطلاع‌رسانی شفاف از جمله حوزه‌های فعالیت این انجمن است.

نقطه تمرکز انجمن طی دو سال آینده حمایت از کسب‌وکارهای نوین مالی خصوصی و بهبود فضای کسب‌وکار خواهد بود و در همین راستا اهداف مشارکت در تدوین قوانین اعم از برنامه‌های توسعه‌ای کشور، قوانین مجلس، آیین‌نامه‌های دولت و مصوبات شوراهای عالی، مقررات زدایی و خود تنظیم‌گری، تقابل با انحصار و رانت‌های دولتی و بهبود شرایط رقابت‌پذیری، زمینه‌سازی برای تسهیل حمایت‌های مالیو توسعه سرمایه گذاری، ترویج و حمایت بی‌قید و شرط نوآوری باز، تعامل با نهادهای اجراییاعم ازقوه قضائیه، پلیس، سازمان امورمالیاتی، تأمین اجتماعی و پیگیری پرونده‌های حقوقی عمومیاعضا از دستگاه‌های مربوطه مانند دیوان عدالت اداری و غیره را دنبال خواهد کرد.

همچنین برای عضوپذیری در کمیسیون‌های تخصصی انجمن فین‌تک متعاقباً و مطابق با رویه سال‌های گذشته اعلام عمومی انجام خواهد شد. کمیسیون‌های تخصصی انجمن فین‌تک شامل کمیسیون‌های پرداخت  (Pay Tech)، بانک‌تک (Bank Tech)، بورس، بیمه (Insurance)، رمزارزها (Cryptocurrency)، وام‌‌دهی و قرض‌دهی (Lending)، مدیریت ثروت (Wealth Tech)، مدیریت مالی (PFM)، قانونگذاری (Reg Tech)، سرمایه‌گذاری و شتابدهی، پراپ‌تک (Prop Tech)، رمیتنس (Remittance)، کارشناسان و مشاوران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.