پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
سفیر آبی آرام در رویداد جهانی انتخاب بهترین مراکز تماس، رتبه دوم را کسب کرد
شرکت سفیر آبی آرام به عنوان نماینده کشور در پانزدهمین رویداد انتخاب بهترین مراکز تماس در جهان در بخش مراکز تماس برونسپار و در منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه موفق به کسب رتبه دوم شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت سفیر آبی آرام، پانزدهمین رویداد انتخاب بهترین مراکز تماس در جهان بهصورت آنلاین از 12 تا 15 اکتبر (21 تا 24 مهرماه) برگزار شد که در این رویداد، محمدعلی قنادیان، به عنوان نماینده کشور پیرامون تأثیر عوامل فرهنگی در خدمات مشتریان و مرکز تماس سخنرانی کرد.
قنادیان گفت: «محل برگزاری این رویداد در سالهای مختلف متفاوت بوده و امسال نیز قرار بود در لیسبون (کشور پرتغال) برگزار شود که به دلایل شرایط موجود (کرونا) بهصورت آنلاین و در حوزههای مختلف از جمله صنایع، بانک و بیمه، لوازمخانگی، بهداشت، خدمات بیزینسی، مخابرات، شرکتهای تولید و پخش، خیریهها و توریسم برگزار شد.»
او افزود: «حدود 1500 شرکتکننده از 200 کشور و سه منطقه جغرافیایی (آسیاپاسفیک، اروپا، آفریقا، خاورمیانه و آمریکا) در این رویداد شرکت کردند و بعد از ارزیابیهای اولیه و برگزاری جلسات آنلاین، شرکت سفیرآبی آرام به عنوان فینالیست در منطقه جغرافیایی (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) انتخاب شد و موفق به کسب رتبه دوم شد که داوری نیز توسط 40 داور از سراسر جهان و متخصصان این حوزه انجام شد.»
شرکت سفیر آبی آرام، نماینده کشور در این رویداد بود و در این کنفرانس، متخصصان این حوزه گرد هم آمدند تا از راهکارهای برطرفکردن چالشهای خود در حوزه مرکز تماس سخن بگویند و از تجارب دیگر کشورها در سطح بینالمللی بهره گیرند.
قنادیان با بیان اینکه مرکز تماس یکی از حساسترین بخشهای عملیاتی برای کسبوکارها به شمار میآید و در شکلگیری تصویر کسبوکار در ذهن مشترکین نقش اساسی دارد گفت: «امروزه مراکز تماس به یکی از ابزارهای اصلی، با ضریب نفوذ بالا در برقراری ارتباط با مشتریان تبدیل شده است. در واقع این مراکز عضو جداییناپذیر از سازمانها هستند که باتوجهبه پیشرفت روزافزون تکنولوژی و سطح انتظارات مشتریان، یکی از نیازهای اولیه هر کسبوکاری به شمار میرود.»
نماینده کشور در پانزدهمین رویداد انتخاب بهترین مراکز تماس در جهان اظهار کرد: «در دنیای کسبوکار امروز، مشتریان میتوانند از کانالهای مختلفی برای برقراری ارتباط با شرکت (صدا، ایمیل، رسانه اجتماعی و یا پیامک) استفاده کنند و بیشتر آنها در مرکز تماس یا مرکز خدمات مشتری قرار میگیرند؛ توسعه مرکز تماس، همکاری با مشتری برای کسانی که فعالیت میکنند یا طرحی برای فعالیت در اروپا، خاورمیانه دارند، هدفگذاری شده است.»
مترجم اولین کتاب در حوزه مدیریت مراکز ارتباط با نام «مدیریت نسل آینده مراکز ارتباط» تأکید کرد: «اقتصاد ما ارتباط محصورشده و از بسیاری جهات، همه ما در ایجاد نسل بعدی خدماتی که مشتریان انتظار خواهند داشت و سازمانهای ما به آنها وابسته خواهند بود و از سویی اقتصاد ما به آنها نیاز خواهد داشت، پیشگام هستیم. در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری در تاریخ و گسترش این حرفه برای شکلدهی به خدماتی که تأثیرگذاری مثبتی داشته باشند، فرصت در اختیار داریم و با وجود تمام پیشرفتهایی که در سالهای اخیر رخداده است، در ابتدای راه هستیم. فرصتها در انتظار ما هستند؛ این عصر نوین ارتباط با مشتری است.»