راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در دوازده عنوان شغلی دعوت به همکاری می‌کند

0

پرداخت الکترونیک سامان در حوزه پرداخت‌های اینترنتی از فروردین‌ماه سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات پرداخت اینترنتی در نظام بانکی کشور، ابزارهای پرداخت غیرحضوری را در اختیار متقاضیان قرار داد.

در حال حاضر این شرکت با داشتن بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه کارت‌خوان و ۳۰ هزار پذیرنده اینترنتی، همچنین دارا بودن بیش از ۳۵۰ هزار کارت فعال و دو میلیون دانلود اپلیکیشن، در زمره سه شرکت برتر بازار تجارت الکترونیک قرار دارد.

این شرکت برای تکمیل نیروی انسانی خود، در دوازده عنوان شغلی استخدام می‌کند.

کارشناس سیستم‌ها و کیفیت (تهران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد صنایع
  • سن: ۲۵-۳۵ سال
  • سابقه کار: حداقل ۳ مرتبط
  • جنسیت: فقط آقا
  • آشنایی با استاندارد‌های ISO (9001, 19011, …)، الزامات مستندسازی فرآیندها
  • آشنایی با  مدل تعالی EFQM
  • آشنایی با  نرم‌افزار‌های کنترل پروژه (MS Project)

کارشناس تحلیل و پایش مانیتورینگ (تهران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناس /کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار-سخت افزار – شبکه های کامپیوتری
  • سابقه کار: حداقل ۴ سال مرتبط با صنعت پرداخت
  • جنسیت: آقا
  • آشنایی با ابزارهای مانیتورینگ، مفاهیم شبکه‌های کامپیوتری و ویندوز
  • مهارت برنامه‌نویسی و آشنایی با SQL server و Oracle
  • تسلط به فرمول نویسی حرفه‌ای در اکسل و روش های تحلیل آماری
  • زبان انگلیسی advance به منظور سرچ مقالات روز
  • آشنا به روش‌های گزارش‌نویسی، پروپوزال‌نویسی و ارائه طرح‌های بهبود
  • سابقه کار در اداره مانیتورینگ ۳ سال به منظور آشنایی با سرویس‌ها و مشتریان

کارشناس سوئیچ (تهران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی /کارشناسی ارشد کامپیوتر نرم افزار- فناوری اطلاعات کلیه گرایش‌ها-علوم کامپیوتر
  • سابقه کار: ۴ سال مرتبط
  •  آشنایی/تسلط به استاندارد ایزو۸۵۸۳
  • تجربه نگهداری سیستم‌های ۲۴/۷ برای حداقل ۱ یا ۲ سال
  • آشنایی با راهبری سیستم‌های ویندوزی (منظور مباحث حوزه sysadmin ویندوزی هست) (داشتن مدرک MCSE امتیاز محسوب می شود)
  • توانایی کوئری زدن پایگاه داده مایکروسافت SQl سرور
  • توانایی استقرار و نگهداری نرم‌افزارهای ویندوز سرویس و وبی روی IIS
  • آشنایی با مفاهیم امنیت اطلاعات
  • آشنایی با مفاهیم و ابزارهای تست نرم‌افزارهای ویندوز سرویس و وب
  • تجربه مستندسازی سرویس و استقرار نرم‌افزار
  • آشنایی با شبکه پرداخت ایران و مستندات شاپرک امتیاز محسوب می شود
  •  آشنایی با JPoS امتیاز محسوب می شود
  •  توانایی نوشتن اسکریپت‌های پاور شل امتیاز محسوب می شود
  • آشنایی با سرور و استوریج امتیاز محسوب می شود​

کارشناس ITSM-SMO

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال مرتبط
  • آشنا با زبان برنامه‌نویسی .Net
  • تجربه کار با Web service ها
  • آشنا با دیتابیس
  • تجربه ی راهبری ابزار
  • آشنایی با ابزارها و استاندارد ITSM
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک امتیاز محسوب میشود.

کارشناس راهبری نرم‌افزار

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی / کارشناسی ارشد کامپیوتر
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال مرتبط
  • آشنا به SQL SERVER
  • آشنایی کامل با سرویس‌های ویندوز ، انواع پروتکل‌های وب سرویس و IIS
  • دقت کارکرد بسیار بالا
  • آشنایی با شرکت‌های پرداخت الکترونیک

کارشناس برنامه‌ریزی استراتژیک (تهران)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی ارشد (آمار/صنایع/تجارت الکترونیک/MBA/ریاضی)
  • سن: ۲۵-۳۵ سال
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال مرتبط
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست

کارشناس تطبیق و مبارزه با پولشویی

شرایط احراز :

  • تحصیلات: کارشناسی/کارشناسی ارشد رشته های آمار، مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک
  • تسلط بر روش‌ها و ابزارهای تحلیل آماری
  • آشنایی با Data Mining
  • تسلط بر نرم‌افزارهای Office
  • ذهن خلاق و تحلیلگر و توانایی تجزیه و تحلیل اطلاعات
  • آشنایی با قوانین و مقررات و مباحث مرتبط با مبارزه با پولشویی و کشف تقلب امتیاز محسوب می‌شود
  • آشنایی با مدل‌های ارزیابی ریسک و ریسک تطبیق امتیاز محسوب می‌شود

 

رئیس شعبه

 (تهران – چهارمحال و بختیاری – قم – کرمان – هرمزگان (بندرعباس – کیش)- لرستان- ایلام)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های MBA  – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
  • سن: ۳۰-۴۰ سال
  • سابقه کار: حداقل ۵ سال و ۳ سال مرتبط و سرپرستی

معاون شعبه

(تهران – شیراز – چهارمحال و بختیاری – قم – کرمان – هرمزگان (بندرعباس – کیش)- لرستان – کرمانشاه – مازندران – خراسان رضوی)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های MBA  – مدیریت – کامپیوتر- تجارت الکترونیک – برق
  • سن: ۳۰-۴۰ سال
  • سابقه کار: حداقل ۵ سال و ۳ سال مرتبط و سرپرستی
  • آشنایی با صنعت پرداخت الکترونیک الزامیست

کارشناس پشتیبانی کسب‌وکار نوین (اینترنت – موبایل)

شرایط احراز:

  • تحصیلات: کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت (بازاریابی و استراتژی)/صنایع/MBA/ تجارت الکترونیک، کامپیوتر
  • سن: ۳۰- ۳۵
  • سابقه کار: حداقل ۳ سال مرتبط
  • مهارت‌ها: تسلط بر نرم افزارهای Office  و نرم‌افزارهای حوزه پرداخت
  • آشنایی کامل با صنعت پرداخت الکترونیک

کارشناس ارتباط با مشتری (محل کار پارک فناوری پردیس)

شرایط احراز:

  • سن: ۲۰ -۳۰ سال
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی کامپیوتر/ الکترونیک/ صنایع
  • سابقه کار: حداقل ۱ سال سابقه کار مرتبط
  • مهارت‌ها: تسلط به نرم افزار آفیس
  • جنسیت: فقط آقا
  • فقط ساکنین شرق تهران و پردیس

پشتیبان دستگاه کارت‌خوان سراسرکشور

شرایط احراز:

  • تحصیلات: دیپلم و کاردانی
  • سن: حداکثر ۳۵ سال
  • آشنایی با نرم افزار های آفیس
  • جنسیت: فقط آقا
  • داشتن پایان خدمت و یا معافیت غیرپزشکی الزامیست.

متقاضیان می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی و استان محل سکونت به آدرس ایمیل jobs@sep.ir ارسال کنند یا برای ثبت‌نام به این لینک مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.