راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اعلام کاندیداتوری عضویت در هیات‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از امروز آغاز شد

کاندیداهای عضویت در هیات‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، از روز دوشنبه 31 شهریور به مدت 10 روز می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران نسبت به اعلام کاندیداتوری عضویت در هیات‌مدیره یا بازرس اقدام کنند.

بدین منظور اعضا پس از ورود به پروفایل خود در پورتال سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران (از طریق انتخاب گزینه «ورود کاربران» و وارد کردن کد عضویت و رمز عبور)، گزینه «اعلام کاندیداتوری» را انتخاب کنند. سپس، اطلاعات پایه را ثبت و فایل‌های عکس، آخرین روزنامه رسمی تغییرات هیات‌مدیره یا صورت جلسه سهامداری را بارگذاری و یکی از گزینه‌های عضویت در «هیات‌مدیره» یا «بازرس» را انتخاب کنند.

بدیهی است پس از انتخاب گزینه عضویت در هیات‌مدیره، به طور پیش فرض کاندیداتوری عضویت در هیات‌مدیره شاخه‌ای که با کد عضویت آن وارد شده‌اند، ثبت خواهد شد. در صورت انتخاب گزینه «ثبت پیش‌نویس» اطلاعات به‌صورت موقتی ثبت شده و بعدا قابل اصلاح خواهد بود. در صورت انتخاب گزینه «ثبت نهایی» اطلاعات به شکل قطعی ثبت شده و غیرقابل اصلاح است. با انتخاب گزینه «انصراف»، کاندید انصراف خود را کاندیداتوری اعلام و ثبت خواهد کرد.

هر شخص تنها یک بار مجاز به اعلام کاندیداتوری عضویت در هیات‌مدیره یا بازرس است و افراد نمی‌توانند در صورت عضویت در شاخه‌های متعدد، در بیش از یک شاخه اعلام کاندیداتوری کنند. یادآوری می‌شود در صورت فراموشی رمز عبور، امکان اصلاح آن از طریق انتخاب گزینه «فراموشی رمز عبور» در صفحه ورود فراهم شده است.

منبع روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.