راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آقایان! لطفا خودتان را دست کم نگیرید!

دنیای اقتصاد نوشت: “مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری عسكریه گفت: عسکریه با استفاده از نیروهای زبده و متخصص توانسته است سیستم کربانکینگ قدرتمند و کارآمدی را در اختیار بگیرد تا بتواند سیستم مجازی خود را به عنوان موسسه مالی و اعتباری پیشرو در سطح کشور مطرح کند و آمادگی دارد تا به سیستم سوئیچ بانک مرکزی متصل شود.”

 وی پیشتر درباره این نرم افزار کوربنکینگ گفته بود که این نرم افزار را در یک سال و با هزینه فقط 250 میلیون طراحی کرده‌اند. اطلاعات بیشتر در این مورد را می‌توانید در مطلب “چگونه می‌توان با ۲۵۰ میلیون تومان کوربنک داشت؟” بخوانید.

دنیای اقتصاد در ادامه نوشت: “به گزارش روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری عسكریه، سید امین جوادی در همایش موسسات اعتباری غیر بانکی کشور اظهار کرد: معمولا استعمارگران برای ایجاد هرج و مرج در بسیاری از کشورها از طریق سیستم پولی وارد می‌شوند و سامانه آن کشور را به هم می‌ریزند؛ بنابراین پول، بانک و بانکداری با سایر مشاغل تفاوت دارد و از حساسیت خاصی برخوردار و نیازمند دقت و دلسوزی است. در غیر این صورت ممکن است زحمات یک نسل از بین ببرد.

وی از عسكریه به عنوان نخستین موسسه مالی و اعتباری کشور یاد کرد و افزود: با این وجود ما دارای کمترین شعبه در کشورهستیم، زیرا بنا نداریم خارج از دستور متولیان کشور و دلسوزان نظام حرکت کنیم و از قانون تمکین می‌کنیم.

مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری عسكریه تاکید کرد: از بازرسان بانک مرکزی با کمال میل استقبال می‌کنیم تا ما را راهنمایی کنند که در مسیر صحیح حرکت کنیم.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.