پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
بانکها برای سال نو چه شعاری انتخاب کردند؟
با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بانکها هم مانند همه بخشهای زندگی ایرانی تغییر میکنند و یکی از مظاهر این تغییر را میتوان در شعارهای بانکها دید. از چند سال پیش بانک سامان با انتخاب شعارهای متفاوت سعی کرده به استقبال نوروز برود. مثلا چند سال پیش شعار سالتان پر پول باد را انتخاب کرد یا سال گذشته شعار به سامان باشید. اما امسال این بانک شعار جذابتری انتخاب کرده است: در شادی سامان نو با ما باشید.
بانک اقتصاد نوین هم امسال دست به انتخاب شعار سال نو زده است. این بانک در تبلیغهای خود از سکهای استفاده کرده که وسط آن حک شده مبارکباد و بالای آن هم نوشته شده سال نوین.
بانکهای ایرانی علیرغم هزینه فراوانی که برای تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات محیطی میکنند در زمین تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات نوین ضعیفتر عمل میکنند. چه قبول کنیم و چه نه، نبض صنعت تبلیغات ایران دست بانکدارهاست. اگر بانکدارهای ایرانی در زمینه تبلیغات قویتر عمل کنند مطمئنا اثر این قوت را میتوان در بخشهای دیگر هم دید.
یکی از زمینهای تبلیغات که میتوان در آن خوب بازی کرد فضای آنلاین است که هنوز مورد توجه جدی بانکها قرار نگرفته است.
شما هم نظر خود در مورد تبلیغات بانکها را بگویید.