راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فیکاس و SIX Exchange سوئیس پیشگام در ارائه اولین ETP ارز دیجیتال با مدیریت فعال در جهان

هم‌اکنون سرمایه‌گذاران خرد و سازمان‌ها می‌توانند از طریق بانک‌ها و یا کارگزاری‌ها، اقدام به خرید ETP فعال «بیت‌کوین کپیتال» (BTCA) کنند. شرکت فیکاس (FiCAS) با استفاده از ابزارهای مدیریت ریسک پیشرفته، مدل‌های کمی اختصاصی شده، تحلیل‌های فنی و بررسی‌های بنیادی، تبدیل به مجموعه‌ای پیشگام در مدیریت سبد ارزهای دیجیتال شده است. این شرکت با کمک استراتژی منحصربه‌فرد خود طی سال‌های 2015 تا 2018 میلادی، توانسته است بازگشت سرمایه 100 درصدی در تعداد بیت‌کوین‌ها و رشد 90 برابری نسبت به دلار آمریکا را ایجاد کند.


سوئیس، شهر زوگ


مجموعه FiCAS AG یک نهاد مدیریت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال ثبت شده در کشور سوئیس است که توانسته ETP فعال «بیت‌کوین کپیتال» (BTCA: ISIN CH054869600) -اولین محصول ارز دیجیتال قابل معامله با مدیریت فعال در جهان- را در SIX Exchange سوئیس لیست کند. این ETP که توسط Bitcoin Capital AG صادر می‌شود، شامل 15 ارز دیجیتال برتر است که مدیریت آن به عهده FiCAS AG خواهد بود. هدف از ارائه این محصول، ایجاد بازده حداکثری برای مشتریان است.ETP فعال بیت‌کوین کپیتال با قیمت 100 فرانک سوئیس عرضه خواهد شد.

شرکت فیکاس توانسته با اخذ کلیه مجوزات نظارتی برای ارائه ETP فعال بیت‌کوین کپیتال، چراغ سبزی برای سرمایه‌گذاران سازمانی و خرد باشد تا آن‌ها بتوانند از این دارایی‌های در حال رشد، به‌گونه‌ای ساده اما مطمئن، بهره‌مند شوند.

علی میزانی اسکویی، بنیان‌گذار فیکاس دراین‌باره می‌گوید: «ابداع اولین ETP ارز دیجیتال با مدیریت فعال در جهان، نقطه عطفی برای تلاش‌های ما محسوب می‌شود که موجب ارائه بازده حداکثری در طول زمان برای مشتریانمان خواهد شد. بر اساس تجربیات تحلیلی و تجاری ما، با کمک مدیریت فعال دارایی‌ها می‌توان ضمن رعایت و تنظیم ریسک در زمان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، در برابر حرکات و رفتار بازار واکنش مناسبی نشان داد.

من از سال 2013 فعالیتم را در زمینه معاملات کریپتویی آغاز کرده‌ام و در این سال‌ها توانسته‌ام رفتار بازار را به‌خوبی بررسی کنم. حال من مشتاقم تا بتوانم تجارب شخصی خود از این محصول جدید را در اختیار بازارهای جهانی و سازمانی قرار دهم.»


معامله آسان در بانک یا کارگزاری


سرمایه‌گذاران می‌توانند همانند خرید سهام در بازارهای ثانویه، از طریق هر کارگزاری یا مشاور مالی در بانک‌ها، با دسترسی به Swiss exchange اقدام به خرید ETP فعال «بیت‌کوین کپیتال» کنند.


استراتژی‌های فنی و تحلیل در سرمایه‌گذاری


مهم‌ترین هدف فیکاس از سرمایه‌گذاری، افزایش ارزش خالص ETP فعال «بیت‌کوین کپیتال» است. برای این افزایش ارزش نیز فیکاس بر اساس عملکرد بازار ارزهای دیجیتال، به مبادلات فعال بیت‌کوین در برابر آلت‌کوین‌هایی می‌پردازد که با دقت بالایی انتخاب شده‌اند. در این حین، در صورت لزوم، اقدام به خروج و تبدیل دارایی‌ها به ارز فیات نیز صورت می‌گیرد. فیکاس در این زمینه با تکیه بر تحلیل‌های فنی و بنیادی، الگوریتم‌های اختصاصی، سیگنال‌های کمی و تجارب معاملاتی اعضای تیم خود، استراتژی سرمایه‌گذاری برای رسیدن به بالاترین بازده را برمی‌گزیند.

داده‌های کلیدی در ETP فعال «بیت‌کوین کپیتال»:

ISINCH0548689600
ارزش مادی54868960
نمادBTCA
محل نام‌نویسیSIX Swiss Exchange
ارز پایهفرانک سوئیس
قیمت واحد100 فرانک سوئیس برای هر فرد
واحدیک عدد
حداقل سهم قابل خریدیک عدد
سررسیدنامعلوم

 برای مشاهده اطلاعات بیشتر به www.bitcoincapital.com و www.ficas.com مراجعه کنید.


درباره ETP فعال «بیت‌کوین کپیتال»


ETP فعال بیت‌کوین کپیتال، اولین محصول قابل معامله با مدیریت فعال در جهان است که شامل ارزهای دیجیتال به عنوان دارایی است. این محصول در حال حاضر، در SIX Exchange سوئیس موجود است.

این ETP توسط Bitcoin Capital AG صادر شده و مدیریت آن بر عهده FiCAS AG است. هدف از این ETP انجام معاملات فعال، همراه با مدیریت ریسک، جهت کسب بیشترین بازده برای مشتریان به وسیله 15 ارز دیجیتال برتر است. در حال حاضر، این ETP در دسترس سرمایه‌گذاران سازمانی و خرد در سوئیس و حوزه‌های قضایی منتخب در سراسر اروپا قرار گرفته است. این سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق کارگزاری‌ها یا مشاوران مالی در بانک‌هایی که به SIX Exchange متصل هستند، اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ETP فعال بیت‌کوین کپیتال به bitcoincapital.com مراجعه کنید.


درباره FiCAS AG


فیکاس نهاد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، واقع در کشور سوئیس است. این شرکت، مبتکر ETP فعال «بیت‌کوین کپیتال» است که از ارزهای دیجیتال، به‌عنوان دارایی‌های تحت نظارتش برای این محصول استفاده می‌کند.

استراتژی مورد استفاده در فیکاس، مبتنی بر تحلیل‌های بنیادی و فنی، الگوریتم‌های اختصاصی، سیگنال‌های کمّی و تحلیل‌گران باتجربه است. بنیان‌گذار فیکاس، علی میزانی اسکویی، سوابق تائید شده‌ای در رصد بازارهای ارز دیجیتال دارد. پرتفویی که توسط او از اکتبر 2015 تا ژانویه 2018 مدیریت شده، با حفظ بیت‌کوین، به بازده 110% دست یافته که جزئیات آن توسط شرکت مشاوره “Big Four” حسابرسی شده است.

فیکاس در سال 2019 تأسیس شده و پس از آن، توسط افراد مجرب در مدیریت پرتفوی و استراتژیست‌های کمّی که دارای تخصص در زمینه ارزهای دیجیتال و بازارهای مالی سنتی هستند، هدایت می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فیکاس به وب‌سایت Ficas.com مراجعه کرده و یا ما را در توییتر و یا لینکدین با آدرس @Ficas_ltd دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.