راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یک میلیون مشترک از خدمات زرین‌پال استفاده می‌کنند

زمانی که پرداخت آنلاین در ایران پدیده‌ای نوپا محسوب می‌شد و گرفتن درگاه‌های پرداخت آنلاین از طریق بانک‌ها با ضمانت و دشواری‌هایی همراه بود، برای ایجاد یک فضای ایمن و قابل‌اعتماد میان فروشندگان و خریداران اینترنتی و همچنین ارائه‌ی یک درگاه پرداخت اینترنتی به سادگی هرچه تمام‌تر، استارت‌آپی به نام زرین‌پال در فروردین ۱۳۸۹ متولد شد که با استفاده از خدمات این شرکت کاربران کمتر از یک روز درگاه خود را دریافت می‌کنند.

با استقبال خوب مشتریان و فروشندگان از زرین‌پال، این استارت‌آپ خلاق با سرعت بیشتری رشد کرد که به یک کسب‌وکار پیشگام، معتبر و نوآور در زمینه‌ی ارائه‌ی راه‌کارها و خدمات پرداخت آنلاین تبدیل شده است.

در این پلتفرم روزانه ۸۰ هزار تراکنش و در ماه ۳ میلیون تراکنش انجام می‌شود و بیش از ۱۵۰ هزار کسب‌وکار در این پلتفرم کار می‌کنند که از این مقدار ۱۳۰ هزار کسب‌وکار خرد هستند و الباقی جزو کسب‌وکارهای متوسط به شمار می‌آیند.

اکنون بعد از گذشت ۱۰ سال از فعالیت زرین‌پال، روز گذشته این پلتفرم با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی خبر از یک میلیونی شدن کاربران خود داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.