راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آغازه پروژه تحول دیجیتال شهرستان اردکان توسط شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا (TLS)

حوزه شهری، یکی از مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین حوزه‌هایی که در انقلاب صنعتی چهارم نیازمند تحول دیجیتال است. شرکت‌های مشاوره مدیریت بین‌المللی نظیر Deloitte, Mckinsey, Ernst & Young و… علاوه‌بر این در لایه‌های کسب‌وکار برای سازمان‌ها راهکارهای مبتنی‌بر بسترهای دیجیتال را ارائه می‌دهند، از دیدگاه کلان نیز بر ضرورت آغاز سفر دیجیتال تاکید می‌کنند.

به‌طور مثال شرکت Deloitte اولین بار در سال 2015 سپیدنامه‌ای با عنوان هوشمندسازی شهرها منتشر کرده است. از آنجایی که تحول دیجیتال فارغ از رشد تکنولوژی به نهادینه‌سازی تفکر دیجیتال در سطوح راهبردی می‌پردازد، پس از گذشت پنج سال از انتشار این گزارش، هنوز هم سطح بلوغ تکامل یافته‌ترین شهرهای دیجیتال در جهان با عنایت مورد بحث فاصله چشم‌گیری دارد.

شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا (TLS) به عنوان بازوی استراتژیک هلدینگ سرمایه‌گذاران فناوری تک‌وست (گروه توسن) در راستای یکی از مأموریت‌های خود یعنی جاری‌سازی ارزش‌های استراتژیک دیجیتال، در تاریخ 1399/02/25 پروژه تحول دیجیتال شهرستان اردکان را به پیشنهاد نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی آغاز کرده است.

بر این اساس طی بازه زمانی 10 ماهه، سنجش سطح بلوغ دیجیتال این شهرستان به ازای دامنه‌های مختلف نظیر حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، حاکمیتی و …. از یک‌سو و پیشران‌های دیجیتالی، زیست بوم، قوانین بالاسری وضعیت کنونی مشخص شده و در ادامه با تدوین استراتژی و مدل‌های کسب‌وکار وضعیت مطلوب نیازمندی‌های این شهرستان در راستای تحول دیجیتال مشخص می‌شود، تا در نهایت با تدوین نقشه راه تحول دیجیتال شهرستان هوشمند اردکان، اولویت و هزینه فایده پروژه‌های هوشمندسازی شهرستان جهت تحقق این مهم در دستور کار قرار گیرد.

منبع روابط عمومی شرکت سامانه‌های یکپارچه بزرگ فردا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.