راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

موضوعات دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد

دبیرکل دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از جمع‌بندی نهایی موضوعات این کنفرانس توسط کمیته علمی خبر داد.

غلامرضا کاظمی دینان گفت: همان‌گونه که پیش از این اعلام شده بود، دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با عنوان «روابط‌عمومی، صنعت و توسعه بازار» برگزار خواهد شد که موضوعات مقالات ارائه شده در این کنفرانس پس از جمع‌بندی نهایی اعضای کمیته علمی به این شرح تعیین شدند: «روابط‌عمومی، صنعت و بازاریابی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات»، «روابط‌عمومی، صنعت و مدیریت ارتباط با مشتری»، «روابط‌عمومی، صنعت و مخاطب‌پژوهی»، «روابط‌عمومی، صنعت و اقناع و ترغیب مشتری» و «روابط‌عمومی، صنعت و ارتقای برند».

وی افزود: همزمان با اعلام موضوعات دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، فراخوان مقالات نیز منتشر شده و از همه اساتید، کارشناسان، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های روابط‌عمومی، صنعت، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات خواسته شده است مقالات خود را در بخش‌های یادشده حداکثر تا روز 20 اسفند 1391 از طریق پست الکترونیک info@i-pr.ir به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

کاظمی دینان تصریح کرد: مقالات ارسال شده باید کاملاً مرتبط با موضوعات در نظر گرفته شده برای دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بوده و در عین به‌روز بودن و ارائه محتوایی جدید و کاربردی، پیش از این در مجلات و کنفرانس‌های دیگر ارائه نشده باشند.

وی ادامه داد: مقالات برگزیده شده از سوی کمیته علمی، در دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه شده و در کتاب مقالات همایش چاپ خواهند شد.

گفتنی است اعضای کمیته علمی دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت عبارتند از: باقر ساروخانی، داود زارعیان، احمد روستا، محمدرضا رسولی، محمد دهقان، حسام‌الدین بیان و غلامرضا کاظمی دینان.

گفتنی است دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت 29 اردیبهشت‌‌‌ماه 1392 با حضور کارشناسان، اساتید، مدیران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی و صنعت در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ستاد خبری همایش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.