راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

عرضه اولیه توکن راه پرداخت شروع شد

اولین توکن سال ۹۹ با همکاری راه پرداخت و ققنوس عرضه شد؛ نام این توکن W2P1 است و کاربرد آن دریافت تخفیف برای خرید در فروشگاه راه پرداخت. توکن تخفیف فروشگاه راه پرداخت یا W2P1 اولین توکن عرضه شده ققنوس در سال ۹۹ است؛ کنسرسیوم ققنوس پیش از این و در سال ۹۸ توکن‌های پیمان، آبپارس و الماس را عرضه کرده بود.

انتظار می‌رفت رشد فناوری و گسترش سبک زندگی جدید برای مردم زمان فراغت بیشتری به ارمغان بیاورد؛ ولی در نهایت فناوری منجر به افزایش سرعت زندگی شد و باعث شد برخی امور ضروری به فراموشی سپرده شود. اموری که اگر از آنها غفلت کنیم، رفته‌رفته به غرق شدن در روزمرگی می‌انجامد. مسافرت، هم‌نشینی با بزرگان و مطالعه ازجمله فعالیت‌هایی هستند که به ما کمک می‌کنند چرخه معیوب روزمرگی را بشکنیم و بتوانیم بر مسیر زندگی مسلط شویم. در این روزهای کرونا و قرنطینه، مطالعه و کتاب خواندن شاید یکی از بهترین راه‌ها برای توسعه فردی و آموزش دانش و مهارت‌های جدید باشد. در این روزها باید بر روی آموزش بیشتر از گذشته سرمایه‌گذاری کنیم.

مؤسسه راه پرداخت، با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه فناوری‌های مالی از دوم اردیبهشت‌ماه سال ۹۰ فعالیت خود را شروع کرده است. در حال حاضر راه پرداخت از ناشران تاثیرگذار ایران در حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) است و تاکنون حدود ۵۰ کتاب تخصصی در حوزه فناوری و نوآوری منتشر کرده است. پایگاه خبری راه پرداخت نیز پربازدیدترین رسانه فین‌تک ایران است که روزانه بیش از 30 هزار بازدید دارد و درصد قابل توجهی از مخاطبانش، علاقه‌مندان به حوزه فناوری‌های مالی (فین‌تک) و فناوری زنجیره‌بلوک (بلاکچین) هستند. مجموعه راه پرداخت از سال گذشته برای ارائه مستقیم برخی محصولات خود فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کرده که در آن کتاب‌ها و محصولات فرهنگی مرتبط با فین‌تک را ارائه می‌کند. حالا و با ارائه توکن W2P1  مخاطبان راه پرداخت می‌توانند هم شیوه‌های نوین تجارت الکترونیکی را تجربه کنند و هم از تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید همه محصولات راه پرداخت بهره‌مند شوند.



شرکت یکتا ققنوس پارس (ققنوس) هم به‌عنوان شرکتی پیشرو در حوزه فناوری زنجیره بلوک وظیفه خود می‌داند تا از فعالیت‌هایی که موجب توسعه فرهنگ کتابخوانی و رشد دانش افراد جامعه به‌ویژه فعالان حوزه‌های فین‌تک و بلاکچین می‌شود، حمایت کند. ازاین رو با همکاری موسسه راه پرداخت اقدام به ایجاد توکن تخفیف کتاب برای فروشگاه اینترنتی راه پرداخت (توکن راه پرداخت) کرده است تا فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان حوزه‌های نوآوری ترغیب شوند از محصولات این حوزه بیش از پیش استفاده کنند. می‌توان انتظار داشت با تلفیق فرهنگ و فناوری، از یکسو کتابخوانی در بین بخشی از جامعه توسعه یابد و از دیگر سو تجربه استفاده از توکن تخفیف، موجب بهبود تجربه کاربری و آشنایی با شیوه‌های نوآورانه شود.

هر توکن راه پرداخت که با نماد W2P1 شناخته می‌شود در فروشگاه معادل 1000 تومان اعتبار دارد که کاربران می‌توانند آن را با تخفیف 30 درصدی به قیمت 700 تومان از نرم‌افزار کیف توکن ققنوس خریداری کنند و به‌جای خرید مستقیم از فروشگاه با کارت‌های بانکی، این توکن را به‌صورت ریالی خریداری کرده و از تخفیف آن در فروشگاه بهره‌مند شوند.

این توکن در حقیقت مانند یک بن الکترونیکی است که می‌توان با آن کتاب، ماهنامه، اشتراک ماهنامه و سایر محصولات فروشگاه راه پرداخت را خریداری کرد. همچنین می‌توان این توکن را به آسانی به کسانی که دوستشان داریم هدیه بدهیم یا در بازار غیرمتمرکز ققنوس به نرخ دلخواه با سایر توکن‌ها تهاتر کرد.

لازم به یادآوری است توکن راه پرداخت فقط در سه‌ماهه نخست سال 1399 عرضه می‌شود و بعد از آن عرضه جدید نخواهد داشت.

1 دیدگاه
  1. مجید می‌گوید

    سلام. در اپلیکیشن 7030 چرا فقط تا سطح اول سود میده؟ اگه شطح های بعدی سود نده اون درآمدزایی جواب نمیده بین کاربران. بعد اینکه امنیتش بالاست؟ که ما بخواییم کارت بانکی و یا شماره شبا بزاریم داخلش. یه موقع هک نشه اطلاعاتمون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.