راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد فین‌تک مشهد با موضوع پی‌تک و لندتک ۱۰ خردادماه برگزار می‌شود

رویداد فین‌تک مشهد با محوریت پی‌تک و لندتک دوشنبه ۱۰ خردادماه 1400 در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار خواهد شد. در این رویداد که توسط مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد، دانشکده علوم ریاضی دانشگاه فردوسی مشهد و با همکاری انجمن فین‌تک ایران، مجموعه پی‌پینگ، کارخانه نوآوری مشهد و شتابدهنده کسب‌وکار فردوسی برگزار می‌شود، فعالان حوزه فین‌تک ایران به ارائه تجربه خود خواهند پرداخت و پس از آن در پنلی از چالش‌های فین‌تک در شهرهای دور از پایتخت صحبت می‌شود.

از سخنرانان این رویداد مصطفی نقی‌پورفر، دبیر انجمن فین‌تک ایران، محمدمهدی شریعتمدار، رئیس هیات‌مدیره انجمن فین‌تک ایران و هم‌بنیان‌گذار جیبیت، رسول قربانی، مشاور سردبیر راه پرداخت، قاسم رادمان، مدیرعامل آیدی‌پی، احمدرضا منصوری، مدیرعامل پی‌پینگ، مهدی عبادی، مدیرعامل وندار، محمد مهدی فاطمیان، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار زیبال، محمدرضا آشتیانی، هم‌بنیان‌گذار قسطا، میلاد جهاندار، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل باهمتا، مسعود مشهدی، هم‌بنیان‌گذار و مدیر فنی پی‌پینگ و محمد حسن محمدی، هم‌بنیان‌گذار و مدیر فنی پیگام هستند.

این رویداد قرار است به‌صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت محدود برگزار شود. برای ثبت‌نام و شرکت در رویداد می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.