راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نسخه جدید پارمیس همراه، امکان خواندن پیامک‌های بانکی را در تاریخ مشخص فراهم کرد

در حال حاضر طیف وسیع خدماتی که از طریق کارت‌های بانکی ارائه می‌شوند؛ ضمن ساده‌سازی فرآیند خرید یا دریافت خدمات، نگرانی‌هایی ناشی از عدم کنترل هزینه و درآمدها و به‌طورکلی تراکنش‌های بانکی را نیز برای افراد با خود به همراه دارند.

همین نگرانی در دهه اخیر، بانک‌ها و مدیران ارشد این حوزه را به راه‌اندازی سرویسی برای ارسال پیامک‌های بانکی به مشتریان خود کرد. با راه‌اندازی این سرویس، درصد بالایی از نگرانی‌های مشتریان بانک‌ها برای نگهداری تاریخچه پیامک‌های بانکی برطرف شد و از این طریق تقریبا تمامی اطلاعات تراکنش‌های بانکی انجام شده از حساب بانکی افراد، به‌صورت پیامک ذخیره می‌شد، اما همچنان عواملی همچون سرقت گوشی، پاک شدن اطلاعات و … امنیت این اطلاعات را تهدید می‌کرد.


پارمیس همراه، اپلیکیشنی برای مدیریت مالی فردی


نکته مثبت ماجرا، تحول بزرگی است که طی چند سال اخیر در حوزه مدیریت مالی صورت گرفته که باعث رشد سریع اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت مالی و حسابداری شخصی برای افراد جامعه از هر قشری شده است.

شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه طراحی و تولید انواع نرم‌افزار حسابداری و مالی، با در نظر گرفتن این نیاز حیاتی جامعه برای مدیریت و حسابداری شخصی و خانوادگی، به عنوان مسئولیت اجتماعی خود اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه را به‌صورت رایگان طراحی، تولید و روانه بازار کرده تا از این طریق، ضمن برآورده‌سازی نیاز قشر کثیری از افراد جامعه برای مدیریت هزینه و درآمدهایشان، دِین خود را نسبت به فرهنگ‌سازی مالی و اقتصادی در جامعه ادا کند.


ببینید: نسخه جدید اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه منتشر شد



خواندن هوشمند پیابانک‌ها، یک ویژگی جدید در پارمیس همراه


در نسخه جدید اپلیکیشن پارمیس همراه، امکان خوانده شدن پیامک‌های بانکی در تاریخ دلخواه کاربر میسر شده است. با کمک این ویژگی جدید کاربران می‌توانند با انتخاب بانک مورد نظر و بازه زمانی دلخواه خود، تمامی پیامک‌های بانکی مدنظرشان را در اپلیکیشن پارمیس همراه برای ثبت تراکنش‌های دریافت و پرداخت خود داشته باشند.

ویژگی خواندن هوشمند پیابانک‌ها، به کمک کاربرانی آمده که برای دریافت تراکنش‌های بانکی خود در اپلیکیشن پارمیس همراه با اختلال مواجه بودند تا بتوانند پیامک‌های مورد نظر خود از بانک دلخواهشان را در اپلیکیشن برای مدیریت سریع و آسان تراکنش‌های بانکی خود داشته باشند.

با انتخاب خواندن هوشمند پیابانک‌ها، صفحه‌ای برای کاربران باز می‌شود که می‌توانند نام بانک، تاریخ شروع و تاریخ اتمام مد نظر خود را وارد کنند تا تمامی پیامک‌های دریافت از آن بانک در این بازه زمانی را در اپلیکیشن خود داشته باشند. این ویژگی از طریق منوی اصلی اپلیکیشن، قسمت پیامک‌های بانکی و یا از طریق صفحه اصلی و از قسمت عملیات، بخش پیامک‌ها بانکی قابل دسترسی است.

این ویژگی از نسخه 5.5.21 در اپلیکیشن پارمیس همراه قرار گرفته است. دانلود رایگان آخرین نسخه پارمیس همراه از صفحه اختصاصی حسابداری شخصی پارمیس همراه برای کاربران امکان‌پذیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.