راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی نرم‌افزار حسابداری ابری پارمیس‌استار / مدیریت کسب‌وکار در هر زمان و مکان

نرم‌افزار حسابداری ابری پارمیس‌استار (360) یکی از راه‌های مدیریت کسب‌وکار در هر زمان و مکان است. نرم‌افزار حسابداری آنلاین، برای نصب و راه‌اندازی نیازی به حفظ و نگهداری سیستم ندارد و کابر می‌تواند با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه، کلیه امور حسابداری خود را به‌صورت آنلاین و در هر دستگاهی (گوشی، تبلت یا کامپیوتر) متصل به اینترنت انجام دهد.

نرم‌افزار حسابداری کلوداستار (360)، به کسب‌وکار این امکان را می‌دهد تا هزینه‌های خرید و راه‌اندازی نرم‌افزارهای یکپارچه را تا حد زیادی کاهش دهند و همواره از تهیه نسخه پشتیبان خود در سرورهای مطمئن ابری آرامش خاطر داشته باشند. علاوه بر این با به‌روزرسانی نرم‌افزار می‌توان از امکانات جدید بدون نیاز به نصب مجدد برنامه بهره‌مند شد.

با توسعه کسب‌وکارها و به‌خصوص در زمان ایجاد شعب جدید با فاصله جغرافیایی، استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری آفلاین و جا‌به‌جایی اطلاعات مشکلات زیادی برای کاربران ایجاد می‌کند.

استفاده از نرم‌افزار حسابداری ابری به کاربر این امکان را می‌دهد تا شعب مختلف کسب‌وکار خود را در سرتاسر جهان به‌صورت آنلاین و فارغ از فاصله مکانی مدیریت کند. هزینه کمتر، حفظ و نگهداری ساده‌تر و امن‌تر اطلاعات، مدیریت بهینه همکاران دورکار، و مهمتر از همه امکان استفاده از امکانات نرم‌افزار یکپارچه مالی و مدیریتی بدون نیاز به‌ صرف زمان و هزینه‌های بالای پیاده‌سازی آنها، نرم‌افزار حسابداری ابری را به بهترین گزینه برای کسب‌وکارهای درحال‌رشد و توسعه‌ای تبدیل می‌کند که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستند.


مزیت‌های نرم‌افزار حسابداری ابری پارمیس 360


نرم‌افزار حسابداری ابری یا حسابداری تحت وب پارمیس 360 مزیت‌های متعددی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. برای مثال اطلاعات شما تحت هر شرایطی در فضایی امن ذخیره شده و حتی در صورت بروز حادثه و خرابی یا سرقت دستگاه شما، اطلاعات در سرور ابری پارمیس در امنیت نگهداری شده و در دسترس شما خواهد بود، اما از مهم‌ترین مزیت‌های راهکار ابری نرم‌افزار حسابداری پارمیس ۳۶۰ می‌توان به این موارد اشاره کرد.

  • هزینه‌ کمتر برای راه‌اندازی
  • امکان کاربری در دستگاه‌های مختلف (گوشی، تبلت و کامپیوتر)
  • پشتیبان‌گیری منظم از اطلاعات توسط نرم‌افزار حسابداری ابری
  • دسترسی به گزارش‌های زنده و قابل‌ تحلیل از اطلاعات مالی و مدیریتی
  • دسترسی به آخرین نسخه از نرم‌افزار بدون نیاز به نصب مجدد نرم‌افزار
  • عدم نیاز به نصب و راه‌اندازی سرور مرکزی
  • دسترسی به خدمات حسابداری از هر مکان و در هر زمان
  • امنیت بالای اطلاعات و دسترسی به اطلاعات در هر شرایطی
  • رابط کاربری ساده و کاربرپسند

نرم‌افزار حسابداری ابری پارمیس 360


راهکار ابری پارمیس استار (360)، محصولی از پارمیس است که امکانات نرم‌افزار یکپارچه پارمیس استار را تحت بستر وب و با استفاده از سرورهای ایمن و محافظت‌شده پارمیس‌استار به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول با پشتیبانی از کسب‌وکارهای حوزه‌های فروشگاهی، خدماتی و غیره، زیرسیستم‌های مختلف حسابداری چندارزی، انبار، بازرگانی و صندوق فروشگاهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربر می‌تواند برای کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با امکانات پارمیس 360 با واحد فروش تماس بگیرد یا با تکمیل فرم درخواست دموی رایگان، از مشاوره و دموی نرم‌افزار حسابداری تحت وب پارمیس 360 استفاده کنند.


رابط کاربری ساده


یکی از ویژگی‌های اصلی نرم‌افزار حسابداری ابری پارمیس‌استار 360، استفاده از رابط کاربری ساده است که کار با آن را برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک ساده و لذت‌بخش می‌کند. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک ترجیح می‌دهند شخصاً به امور مالی کسب‌وکار خود رسیدگی کنند. به همین دلیل به دنبال راهکاری هستند تا بدون نیاز به دانش تخصصی حسابداری، امور مالی کسب‌وکار خود را مدیریت کنند. پارمیس 360 با رابط کاربری ساده، اما درعین‌حال وفادار به اصول حسابداری، این امکان را برای شما فراهم می‌کند.


صدور فاکتور آنلاین و آفلاین در نرم‌افزار حسابداری


یکی از ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری ابری پارمیس 360، امکان نصب و راه‌اندازی آن روی انواع دستگاه‌های قابل‌ حمل اندرویدی است. کاربر می‌تواند پارمیس 360 را روی کارت‌خوان‌های اندرویدی، گوشی یا تبلت نصب کند و با استفاده از تجهیزات این گجت‌ها، صندوق فروشگاهی قابل‌ حمل را در اختیار بگیرد. این قابلیت، برای مدیریت تیم بازاریابی و امکان صدور فاکتور آنلاین توسط بازاریابان ایده‌آل است. اما ممکن است بازاریابان در محل‌های مشخص به اینترنت دسترسی نداشته باشند. نرم‌افزار حسابداری آنلاین پارمیس 360 با پشتیبانی از قابلیت صدور فاکتور در حالت آفلاین و ارسال اطلاعات در اولین فرصت به سرور مرکزی، این مشکل را برطرف کرده است. پارمیس برای مغایرت‌گیری سفارش‌های در حالت آفلاین از الگوریتم‌های پیشرفته استفاده کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.