راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بررسی مزایای نرم‌افزار حسابداری رایگان پارمیس

این روزها نگهداری امور مالی برای تمامی افراد از دانشجو، کارمند، کارگر، یک خانم خانه‌دار و حتی کسی که کسب‌وکار کوچکی را راه‌اندازی کرده است بسیار مهم است. افراد زیادی از اهمیت داشتن یک نرم‌افزار حسابداری تحت وب آگاه هستند اما شرایط مالی و اقتصادی آنها به گونه‌ای است که نمی‌توانند برای خرید نرم‌افزار اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی پارمیس، این شرکت تولیدکننده نرم‌افزار حسابداری و مالی همواره سعی‌ کرده با توجه به رسالت خود با تولید انواع نرم‌افزارهای مالی، نیازهای طیف‌های مختلف جامعه را برآورده کند. پارمیس در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به تولید نرم‌افزار حسابداری رایگان پارمیس همراه (برنامه حسابداری شخصی) برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS کرده است.


نرم‌افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس همراه


کاربران در نرم‌افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه، قادر هستند کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌های خود را به‌صورت نقدی و حتی چکی مدیریت کنند. کاربران ضمن مدیریت چک‌های خود قادر خواهند بود به صورت لحظه‌ای مانده بانک‌ها و صندوق‌های خود را مدیریت کنند.

علاوه بر این در این نرم‌افزار افراد می‌توانند انواع پروژه، رویدادها و حتی افراد خانواده را تعریف کرده و هزینه‌ها و درآمدهای خود را به تفکیک آنها ثبت و نگهداری کنند.

هر چقدر بتوانیم داده درست‌تر و کامل‌تری به اپلیکیشن بدهیم، به‌طور قطع گزارشی که از اپلیکیشن می‌گیریم و تصمیم و برنامه‌ریزی‌ای که روی منابع مالی خود خواهیم داشت بسیار درست‌تر و دقیق‌تر خواهد بود. با توجه به قابلیت‌های بالایی که این نرم‌افزار دارد، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، کسب‌وکارهای خانگی و استارتاپ‌ها هم از این اپلیکیشن به‌سادگی استفاده می‌کنند و کسب‌وکار خود را رونق بخشیده‌اند.

صاحبان مشاغل کوچک و کم‌بازده به دليل توان مالی اندک يا اکثراً از آنجا که عادت به خريد برنامه حسابداری ندارند و نرم‌افزار را کالايی قابل خريد و فروش نمی‌دانند، طبعاً يا از نرم‌افزارهای قفل‌شکسته استفاده می‌کنند يا به سمت ارزان‌ترین نرم‌افزار حسابداری شرکتی موجود در بازار سوق داده می‌شوند؛ نرم‌افزار حسابداری رایگان غيراستاندارد و غيرکارشناسی که بعضاً به صورت انفرادی توليد شده و هیچ‌گونه پشتيبانی‌ای را شامل نمی‌شوند و برخی از آنها حتی دارای تأييديه يا مجوز از هيچ نهادی نيستند.

عدم پاسخگويی اين دست از برنامه‌ها، پس از مدتی سبب می‌شود نه‌تنها شخص در رسيدن به اهداف مالی خود پيشرفتی احساس نکند، بلکه رفته‌رفته حس می‌کند که وقت و انرژی خود را بی‌جهت هزينه کرده و نهايتاً دوباره به حسابداری دفتری و سنتی بازمی‌گردد يا در بهترين حالت، بدون داشتن کوچک‌ترین نظارتی عمليات مالی و حسابداری خود را به دست حسابدارانی می‌سپارد که در کسب‌وکارهای کوچک بازدهی خوبی نخواهند داشت.

پارميس با در نظر گرفتن تمامی این عوامل، توان خود را به کار گرفته تا با ارائه خدمات گوناگونی ازاین‌دست بتواند فرهنگ خريد و استفاده از نرم‌افزارهای معتبر و دارای پشتيبانی مانند نرم‌افزار حقوق و دستمزد را جايگزين عادت نادرست استفاده از برنامه‌های حسابداری قفل‌شکسته و ناشناخته کند و اعتماد و رضایت مصرف‌کنندگان را جلب کند تا بتواند از نابسامانی موجود در بازار نرم‌افزارهای ارزان‌قیمت و بی‌کیفیت بکاهد و اعتماد مشتريان را به اين بازار بازگرداند.


اپلیکیشن حسابداری پارمیس همراه


شرکت تولیدی فناوری اطلاعات پارمیس با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه تولید نرم‌افزارهای حسابداری و نرم‌افزار مدیریت مالی شخصی، آماده پاسخگویی به تمامی سؤالات کاربران در این زمینه است. کاربران با نصب و استفاده از نرم‌افزار رایگان پارمیس همراه در صورت بروز هرگونه سؤالی می‌توانند با ارسال تیکت به کارشناسان در واحد پشتیبانی، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند. کارشناسان پارمیس آماده رفع ابهامات موجود جهت ارتقای امور مالی خانواده‌ها و کسب‌وکارهای کوچک هستند.

لازم به ذکر است که استفاده از تمامی قابلیت‌ها، به‌روزرسانی‌ها و پشتیبانی به‌صورت کاملاً رایگان و مادام‌العمر خواهد بود. پس این اطمینان برای کاربران نرم‌افزارهای حسابداری پارمیس وجود دارد که با خیال راحت و اعتماد بالا بتوانند از نرم‌افزار حسابداری اندروید و غیره استفاده کرده و سبب بهبود کسب‌وکار و سرمایه خود شوند.


حسابداری شخصی پارمیس همراه


افراد با استفاده از مدیریت مالی شخصی، هزینه‌های شخصی و خانوادگی خود را می‌توانند مدیریت کنند.

کاربران در نرم‌افزار حسابداری شخصی پارمیس همراه قادر هستند کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌های خود به‌صورت نقدی و حتی چکی را مدیریت کنند. کاربران با استفاده از این نرم‌افزار حسابداری می‌توانند چک‌های خود را مدیریت کرده و به صورت لحظه‌ای مانده بانک‌ها و صندوق‌های خود را مدیریت کنند. علاوه بر این در این نرم‌افزار مدیریت مالی شخصی پارمیس، می‌توانند انواع پروژه‌ها، رویدادها و حتی افراد خانواده را تعریف کرده و هزینه‌ها و درآمدهای خود را به تفکیک آنها ثبت و نگهداری کنند.

معمولاً نرم‌افزارهای حسابداری به دو دسته تقسیم می‌شوند: دسته اول نرم‌افزارهایی هستند که برای استفاده شخصی و فردی هستند و نرم‌افزار حسابداری همراه یا شخصی نامیده می‌شوند. دسته دوم هم نرم‌افزارهایی هستند که مخصوص کسب‌وکارها هستند. در این بخش از مقاله صحبت ما در مورد نرم‌افزارهای حسابداری همراه یا شخصی است. نرم‌افزار حسابداری همراه، اپلیکیشن موبایلی است که مخصوص محاسبه، ثبت و ضبط هزینه‌ها و درآمد شخصی و خانوادگی است.

نرم‌افزار حسابداری همراه پارمیس به‌صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است. این نرم‌افزارها به‌صورت تک‌کاربره و قابل ذخیره در گوشی‌های تلفن همراه هستند و نیازی به سرور ندارند.

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری همراه یا نرم‌افزار حسابداری تحت وب به‌راحتی می‌توان حساب دخل و خرج ماهانه یا سالانه خود را داشت و به‌راحتی روی آنها برنامه‌ریزی و کنترل داشت. نرم‌افزار پارمیس همراه با در نظر گرفتن نیازهای اشخاص به نرم‌افزاری که همه جوانب زندگی و هزینه‌های شخص را تحت پوشش قرار دهد طراحی و تولید شده است.

این نرم‌افزار با داشتن ویژگی‌هایی از قبیل تعریف کردن حساب‌ها، واردکردن دریافتی و پرداختی‌ها، تعریف کردن وام‌ها، صورتحساب‌ها، ارائه گزارش‌های متعدد، تعریف کردن چک، بودجه‌بندی برای آینده و گذشته، تنظیمات کاربری آسان برای آسودگی کاربران و حتی فیلم‌های آموزشی برای استفاده راحت‌تر و هرچه بهینه‌تر از این اپلیکیشن قرار داده شده است.

کاربران به‌راحتی و با در اختیار داشتن اینترنت می‌توانند تمامی مسائل مالی خود را از طریق نصب نرم‌افزار حسابداری همراه پارمیس مدیریت کرده و جهت ارتقای دخل‌و‌خرج خود، خانواده و پس‌انداز گام مهی بردارند‌.

پارمیس در این مقاله در مورد نرم‌افزار حسابداری رایگان یا همان مدیریت مالی شخصی یا حسابداری شخصی به طور کامل توضیحاتی ارائه داد. امید است که علاقه‌مندان بتوانند با دانلود این اپلیکیشن به راحتی حسابداری شخصی خود را حل‌وفصل کنند.

متقاضیان برای اطلاعات بیشتر با شماره 02187758 تماس بگیرند یا به وب‌سایت پارمیس مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.