راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری در سومین نمایشگاه کار ایران حضور دارند

نمایشگاه کار، رویدادی است که در آن سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود حاضر شده و فرصت می‌یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات مورد نظر اقدام کنند. سومین نمایشگاه کار ایران قرار است 17 تا 19 بهمن‌ماه از ساعت 9:30 تا 18 و در نمایشگاه دائمی بوستان گفت‌وگو برگزار ‌شود.

در این نمایشگاه نیز مانند دوره‌های قبل شرکت‌هایی که در عناوین شغلی مختلف به‌دنبال کارجویان هستند، حضور دارند. از جمله شرکت‌های حوزه فناوری حاضر در نمایشگاه شرکت‌های جي‌اس‌اس (گرايش تازه كيش)،‌ تجارت الکترونیک پارسیان، دیجی‌کالا، همکاران سیستم، ستاره اول، فناوران اطلاعات خبره و خدمات انفورماتیک نوین کیش هستند. از این لینک می‌توانید شرکت‌های حاضر درنمایشگاه را ببینید. برای دیدن فرصت‌های شغلی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


سه بخش مجزای نمایشگاه امسال


سومین دوره نمایشگاه کار ایران از سه بخش جاب‌فیر، جاب‌تاک و جاب‌فیر پلاس تشکیل شده است. در بخش جاب‌فیر معتبرترین سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود حاضر شده‌اند و کارجویان می‌توانند با تعداد زیادی از آنها ملاقات کرده و شانس خود را برای استخدام در آنها محک بزنند. شرکت‌های حاضر در این بخش در سالن‌های تهران و گلستان مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو حضور دارند.

در بخش جاب‌تاک که در قالب همایش و نشست‌های تخصصی برگزار خواهد شد، قرار است در حوزه‌های پرمخاطب و داغ روز، موضوعات و تجربیات عملی و واقعی مدیران خبره آن حوزه برای متخصصان ارائه شود. این بخش مناسب افراد متخصصی است که حداقل دو سال تجربه کاری در آن حوزه دارند.

این کارگاه‌ها در چهار محور مختلف برگزار خواهد شد و متخصصان هر حوزه در محور مرتبط با خود شرکت خواهند کرد. شرکت در این کارگاه‌ها و نشست‌ها نیازمند ثبت‌نام برای مخاطبان و علاقمندان است. «دیجیتال مارکتینگ»، «توسعه نرم‌افزار و برنامه‌نویسی»، «داده و تحلیل دیتا» و «تحلیل و توسعه کسب‌وکار» عناوین چهار کارگاهی است که در نمایشگاه و سالن همایش‌های مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

در بخش جاب‌فیر پلاس مؤسسات آموزشی، بوت‌کمپ‌ها و شرکت‌های جذب‌کننده کارآموزان حضور دارند و کارگاه‌های آموزشی کاربردی و رایگان برگزار می‌شود. این بخش در سالن پردیس بوشتان گفت‌وگو حضور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.