راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان سفارشی کردن سرویس‌های مبتنی بر فناوری‌ اطلاعات وجود دارد

معاون فناوری امور بین‌‎الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان ارائه سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات به سفارش مشتریان، خبر داد.

محمد کرم‌پور که در جلسه شورای سیاستگزاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: تمرکز بر روی سفارشی نمودن سرویس‌ها (Service customization) ،یکی ازبحث‌های روزدنیا به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: اگر همایش‌ها و گردهم‌آیی‌های تخصصی ما به طرح مواردی از این دست بپردازند، مؤثر و مشکل‌گشا خواهند بود.

عضو شورای سیاستگزاری ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های کشور به خوبی اجازه انجام سفارشی کردن سرویس‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات وارتباطات را می‌دهد. افزود:دراین نوع ارائه خدمات بحث رویکرد مشتری محور و عرضه بر اساس تقاضای مشتریان مطرح است که نگرشی جدید در کسب‌وکار فناوری اطلاعات و ارتباطات را در پی خواهد داشت.

کرم‌پور ادامه داد:در ایجاد سرویس‌‌های شخصی بر روی بسترهای موجود؛ هر سازمان و یا فردی قادرخواهد بود سرویس مورد نظر خود را با استفاده از اینترفیس‌های استاندارد یکه ازطریق شبکه در اختیارش قرار می‌گیرد دریافت نماید.

در این جلسه بر لزوم توجه بیشتر دبیرخانه همایش برای تعامل و حضور بخشهای درگیر در ارائه سرویسها و خدمات نظیر صداوسیما، دفاترپیشخوان و … تأکید شد.

دبیرخانه دائمی همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات، موضوع ششمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات را به «خلاقیت و نوآوری در سرویس و محتوا» اختصاص داده است.

پژوهشگران، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان علاقه‌مند می‌بایست حداکثر تا تاریخ  10 بهمن‌ ماه سال‌جاری مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

محور مقالات این همایش در سایت www.cnict.ir اعلام شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.