راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهکار بانک پاسارگاد جهت رفع مشکل همراه بانک نسخه iOS

با توجه به محدودیت‌های اعمال شده، امکان بارگذاری اپلیکیشن‌های مالی در اپ‌استور وجود ندارد و برای استمرار دسترسی مشتریان به سامانه همراه بانک از طریق تلفن همراه اپل، بانک ‌پاسارگاد راهکارهایی ارائه داده است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک روش‌های جایگزینی را به مشتریان خود معرفی کرده که به شرح زیر است:

راهکار 1: استفاده از نسخه جدید بانکداری مجازی مخصوص کاربران همراه بانک دارای تلفن همراه اپل

با بازکردن یک مرورگر در تلفن همراه خود و وارد کردن آدرس بانکداری مجازی بانک پاسارگاد، گزینه «می‌خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم» را انتخاب و با همان نام کاربری و رمز عبور همراه بانک خود می‌توان اقدام به ورود کرد.

صفحه مشاهده شده در گوشی‌های iOS جهت ورود به بانکداری مجازی

نکته 1: کاربر وارد شده با همان دسترسی‌ها و همان سقف انتقال وجه‌هایی که در سامانه همراه بانک دارد، می‌تواند در این صفحه وارد و از خدمات استفاده کند.

نکته 2: کاربر هدایت شده موبایل، با وجود اینکه رمز اینترنت بانک ندارد می‌تواند با رمز همراه بانک خود وارد صفحه شود.

نکته 3: تنها کاربرانی که با گوشی موبایل دارای سیستم عامل iOS، آدرس صفحه بانکداری مجازی را باز کنند، امکان مشاهده گزینه «می‌خواهم با کاربری همراه بانک وارد شوم» را مشاهده و قادر به استفاده از این امکان خواهند بود.

راهکار 2: استفاده از فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپ‌استور ایرانی

در حال حاضر آخرین نسخه نرم‌افزار همراه بانک پاسارگاد (نسخه 6.2.0) در فروشگاه‌های نرم‌افزاری اپ‌استور ایرانی منتشر شده است.

به اطلاع مشتریان می‌رساند؛ بانک پاسارگاد درحال پیگیری جهت فراهم کردن امکان نصب مستقیم اپلیکیشن همراه بانک برای نسخه iOS است که پس از حصول نتیجه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.