پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
فعالسازی رمز دوم پویا مشتریان در موسسه اعتباری کوثر
از ابتدای دی ماه سال جاری با حذف رمزهای دوم ایستا کارتهای بانکی مشتریان در موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه میتوانند از رمز دوم پویا جهت انجام تراکنشهای اینترنتی خود استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه، استفاده از رمز دوم پویا موجب ارتقای امنیت پرداخت و کاهش مخاطرات ناشی از برداشتهای غیرمجاز و سوءاستفاده از کارتهای بانکی در تراکنشهای اینترنتی میشود. در این راستا زیرساختهای استفاده مشتریان از رمز دوم پویا در موسسه اعتباری کوثر وابسته به بانک سپه به صورت کامل اجرا و مشتریان در اسرع وقت میتوانند از طریق مراجعه به شعب، نسبت به فعالسازی اینترنت بانک، همراه بانک و پیامک جهت استفاده از رمز دوم پویای کارت خود اقدام کنند.
بر اساس این گزارش، سامانه پاسخگوی مشتریان 42830 – 021 آماده ارائه اطلاعات و پاسخگویی به سؤالات مشتریان است.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با موسسه اعتباری کوثر به شماره 42830 –021 تماس بگیرید.
هیچ دیدی ندارم اگر رمز دو اینترنتی نداشتم و همین طور اگر هم برای به توافق رسیدم
سلام هرچند نمیشه رفتار عده ای را به همه تعمیم داد ولی در دوشعبه نوبنیاد و لویزان موسسه کوثر کارکنان سست و کم کار و بی تربیت بکار گیری شده اند
سلام بانک در شهر ما شعبه نداره بر اثر چند بار استفاده از رمز یکبار مصرف به اشتباه کارت سوخت چرا باید با اشتباه کارت بسوزانید اونم با استفاده از رمز یکبار مصرف؟ تو این وضعیت چطوری برم شهر دیگه تا شعبه پیدا کنم؟
سلام ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان خدوم و زحمتکش بانک کوثر متاسفانه تعدادی از کارکنان خیلی کم رمق و کم حوصله و توان جوابگویی به مشتریان را ندارند و این کرونا هم مزید بر علت شده کارت حقیر وقتی رمزش را یکبار اشتباه میزنی غیر فعال میشه میدم دست بقال محله یکبار که اشتباه شنید کارت غیر فعال میشه هی باید ببرم بانک کارمند شما هم عوض اینکه مشکل را حل کنه به من تشر میزنه که یک رمز ساده بگذار که یادت نرود بیا و هرچه توضیح بده حرف خودش را میزنه نمیدانم مشکل از منه از کارته از بانکه از کارمندانه و ….
عالیه
باسلام وخسته نباشید خدمت ,مسئولان عزیز وزحمتکش وبازرسی کوثر اینجانب محمدرضا وهمسرم وخواهرم ودامادم درشعبه کوثراتکای رشت شعبه اتکای رشت حساب بلندمدت ویزه یکساله هکدام بالای بیست وپنج میلیون تمام حساب داریم فقط بخاطرسود ماهانه اش وگرنه تاحال همه پول مان راگرفته بودیم چون ریئس شعبه اش فوق العاده ادم بلانسبت بی شعوری میباشدوالان شعبه باطل شده ورفته شهبه مصلی رشت همان کارمندان مهمان رئیس بی مسئولیت ولی کارمندان نازی دارد وباینکه رشت کلانشهرمیباشد فقط دوشعبه دررشت داردیکی شعبه انصاری ودیکری شعبه مصلی رشت همهمردم از دست این اقا گله مندند هرموقع که شعبه مراجع میکنم بادویاسه مشتری درگیری لفظی دارد همیشه هم میمان خاص خودش وردلش نشسته ومدام ازبابت وامهای میلیاردی صحبت میکنند و بانک موسسه مصلی نجان مشتری معملی خودشان خودشعبه را تحویل نمگیرد خدائی من واقوامم ازدست این ریس شعبه مصلی رشت نجات بدهید خیلی حرفه هستش که فقط ایکاش دوربین مخفی داشتیم که برایتان ثابت میکردیممن وبستگانم فقط به جهت سودخوب کوثرحسابمان را نبستیم خواهشمنداست پیگیری نمائئد واقعا خیلی استثنا بین مشترین قائل میشود.قربانتان
امیدوارم به نتیجه ای برسیم ممنون