پایگاه خبری راه پرداخت دارای مجوز به شماره ۷۴۵۷۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از «شبکه عصر تراکنش» است. راه پرداخت فعالیت خود را از دوم اردیبهشتماه ۱۳۹۰ شروع کرده و اکنون پرمخاطبترین رسانه ایران در زمینه فناوریهای مالی، بانکداری و پرداخت و استارتآپهای فینتک است.
باهمتا به صورت کامل بر روی پرداختیاری رفت
تمامی اقدامات لازم برای هماهنگ شدن با چارچوبهای پرداختیاری بانک مرکزی، توسط باهمتا و در تمامی محصولات آن انجام شد. این تغییرات که مربوط به نوع و زمان تسویه حساب و تایید اطلاعات حساب بانکی میشود، با هدف ایجاد پایداری در ارائه خدمات و همچنین کاهش مشکلات موجود در خصوص تسویه حسابها صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی باهمتا، در اجرای تغییرات جدید، باهمتا تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا کاربران با کمترین مشکل و مطابق با روال تعریف شده، از خدمات سرویس استفاده کنند. بدیهی است که همزمان با تغییرات، مشکلات غیرقابل پیشبینی مشاهده شود. باهمتا قصد دارد در کمترین زمان ممکن، ایرادات احتمالی را با بهترین راه حل برطرف کند.
زمان و نحوه تسویه حساب
تمامی تسویه حسابهای مربوط به تراکنشهای باهمتا به صورت تجمیعی (فقط یک بار در روز) همزمان با سیکل پایا در ساعت 16:30 و در روزهای کاری، توسط شاپرک انجام میشود.
تایید حساب بانکی جدید
از این پس تمامی اطلاعات مربوط به تعریف حساب بانکی جدید، توسط شاپرک و ظرف چند ساعت تایید میشود. این اطلاعات شامل کد ملی، تاریخ تولد و شماره شبا است. همچنین کاربرانی که قبلاً فقط شماره شبای بانکی خود را در باهمتا ثبت کردهاند و اطلاعات آنها کامل نیست میتوانند از طریق نسخه اندروید اپلیکیشن و یا نسخه وباپ باهمتا، به بخش «حسابهای بانکی» مراجعه و «کد ملی» و «تاریخ تولد» خود را بر روی حساب بانکی مورد نظر تعریف کنند.
در صورت داشتن هرگونه سوالی میتوانید از طریق ایمیل و تلگرام با تیم پشتیبانی باهمتا مطرح کنید.