راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

با گسترش کرونا و کاهش علاقه مردم به استفاده از پول نقد، استفاده از کاراپی در بین اصناف افزایش یافته است

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با داشتن مجوز ارائه خدمات پرداخت‌یاری اسفند ماه 98 اولین محصول مشترک خود با بانک ملت با عنوان کاراپی را به بازار عرضه کرد که کاربران در نقطه فروش با استفاده از این راهکار امکان پرداخت با کد کیوآر را داشتند. به گزارش روابط عمومی مهندسی سیستم یاس ارغوانی در روزهای اخیر با گسترش کرونا و کاهش علاقه مردم به استفاده از پول نقد و داغ‌شدن تب پرداخت‌های بدون تماس، حجم استفاده از کاراپی در اصناف افزایش قابل توجهی داشته است.

با استفاده از کاراپی نیازی به پرداخت وجه نقد یا استفاده از کارت بانکی در خریدها نیست. با اسکن بارکد تصویری که در محل فروشگاه به اشکال مختلف نصب شده است، بدون نیاز به اپلیکیشن خاص در صفحه پرداخت فروشگاه امکان انجام تراکنش خرید فراهم شده است.

همچنین به اشتراک‌گذاری لینک پرداخت از طریق پیامک و سایر ابزارهای ارتباط اجتماعی امکان پذیر است. وضعیت تراکنش بلافاصله از طریق پیامک به اطلاع فروشنده فرستاده می‌شود و در پنل آنلاین پذیرندگان نیز قابل مشاهده می‌باشد.

در حال حاضر این محصول توسط شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با داشتن تجربه مدیریت بیش از یک میلیون پذیرنده در سراسر کشور به صورت گسترده ارائه شده است.

منبع شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.