راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در سومین جلسه از جمع اندیشی محاسبات شناختی، به اهمیت هوش مصنوعی در افزایش بهره‌وری تاکید شد

سومین جلسه از سلسله جلسات جمع اندیشی محاسبات شناختی روز چهارشنبه ششم آذرماه در مرکز نوآوری گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا (پل‌وینو) برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمود جراحی از صاحب‌نظران حوزه‌های نوین تکنولوژی به واکاوی مشکلات بخش سلامت و مقایسه بهره‌وری این حوزه در کشور با نظام سلامت در دنیا پرداخت و به ضرورت استفاده از تکنولوژی و به‌صورت خاص هوش مصنوعی در افزایش بهره‌وری در این صنعت حیاتی تاکید کرد.

همچنین او به شرایط آینده شغل از جمله جدایی مفهوم آن از کار، جدایی مفهوم کار از سازمان و محل انجام کار و ایجاد پلتفرم برای افراد جهت کار در فضایی شناور و مستقل از زمان و مکان تاکید کرد. جراحی در ادامه به لزوم توجه اقتصاددانان به حوزه خدمات در مقایسه با تولید در تولید ناخالص داخلی تاکید کرد.

در ادامه سید مهدی خلیق رضوی از مدیران شرکت Cognitivity و از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه رویان از بلوغ هوش مصنوعی و محاسبات شناختی در بخش سلامت گفت و تجربه عملی استفاده از هوش مصنوعی و علوم شناختی در تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر و اپلیکیشن در حال توسعه گروه Cognitivity با تمرکز بر این بیماری خاص را با علاقه‌مندان به این حوزه به اشتراک گذاشت.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر در خصوص سلسله نشست‌های جمع اندیشی مرکز نوآوری گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا (پل‌وینو) می‌توانند به وب‌سایت این مرکز به نشانی www.polwinno.ir مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.