راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

آپ و همراه‌بانک صادرات در میان پرتکرارترین‌های بازار

در گزارش فصلی تابستان 1398 کافه‌بازار به بیشترین کلمات جستجو شده در بازار پرداخته شده است. در این میان آپ و همراه‌بانک صادرات رتبه‌های بالاتری را نسبت به دیگر برنامه‌های امور مالی کسب کرده‌اند.

پانزدهمین گزارش فصلی کافه‌بازار منتشر شد. گزارش فصل تابستان 1398 نشان می‌دهد که درصد کاربرانی که بازار را بر گوشی اندروید نصب کرده‌اند، بیشتر شده است. در این میان گوشی سامسونگ با 41/09 درصد و هوآوی با 21/89 درصد بیشترین سهم در نصب را میان برندهای دیگر داشته‌اند.

در این گزارش آمده که بیشترین تغییرات نصب فعال در دسته آموزشی و بیشترین رشد تعداد برنامه‌ها در دسته خرید بوده است. ساعات اوج خرید برنامه‌ها و بازی‌ها نیز در این گزارش مشخص شده است. بیشترین ساعت خرید برنامه‌ها در 11 ظهر و بیشترین خرید بازی‌ها در 10 شب انجام می‌شود.

طبق این گزارش از مجموعه برنامه‌های موجود در بازار، سهم برنامه‌های امور مالی یک درصد است. بیشترین تعداد برنامه‌ها به بخش آموزشی تعلق دارد که 18 درصد را شامل می‌شود.

با این حال دسته امور مالی در فصل تابستان با رشد سه درصدی در تعداد برنامه روبه‌رو بوده است.

باتوجه به این گزارش تعداد کاربران خرید کننده دسته امور مالی نسبت به فصل قبل 5 درصد افزایش یافته است.

پرتکرارترین عبارت در جست‌وجوی بازار از بخش‌های مورد توجه این فصل است. طبق این گزارش بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیشترین جست‌وجو را داشته‌اند. در دسته امور مالی نیز آپ سهم 18 درصدی و همراه‌بانک صادرات سهم 3 درصدی را کسب کرده است.

ببینید: مدیرعامل کافه‌بازار: تبلیغات در جست‌وجوی کافه‌بازار، ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار نصب اپلیکیشن را به ارمغان آورده است

فایل کامل گزارش فصلی تابستان 1398 کافه‌بازار را می توانید از این لینک دریافت کنید. همچنین فهرست کامل‌تر (۱۰۰ عبارتی که بیش از بقیه جست‌وجو شده) را در بخش اطلاعات تفصیلی مورد نیاز توسعه‌دهنده‌ها می توانید از این لینک دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.