راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت همراستا در نمایشگاه فناوری‌های نوین چین حضور می‌یابد / مدیرعامل همراستا: از تعامل با شرکت‌های بین‌المللی برای همکاری و توسعه بازار استقبال می‌کنیم

نمایشگاه فناوری‌های نوین چین از ۲۲ الی ۲۶ آبان ۱۳۹۸ در شهر شنزن کشور چین برگزار می‌شود. نمایشگاه فناوری‌های نوین چین (CHTF) بزرگ‌ترین نمایشگاه علمی و فناوری در زمینه‌های مختلف مانند نسل جدید فناوری اطلاعات، سوخت و انرژی‌های جدید سیستم‌های الکترونیک، زیست فناوری، حفاظت از محیط زیست و… است. این نمایشگاه هر ساله به میزبانی مشترک وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های دولتی چین و شهرداری شهر شنزن برگزار می‌شود و به یکی از مهمترین رویدادهای فناوری در جهان مبدل شده و نقش مهمی در ارتقای همکاری‌ها و مبادلات علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی میان کشورهای مختلف دنیا ایفا می‌کند.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته پاویون ایران با حضور شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان منتخب معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری در این نمایشگاه فعال خواهد بود و همچنین هیات تجاری و فناوری ایرانی از ۱۹ تا ۲۳ آبان ماه سال جاری به ریاست معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به کشور چین سفر می‌کنند تا شرایط همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور را بررسی کنند. این هیئت تجاری و فناوری متشکل از نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان است و در این سفر با شرکت‌های متناظر چینی دیدارهای دوجانبه خواهند داشت و نشست‌های رودررو برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی همراستا، شرکت همراستا یکی از شرکت‌های دانش‌بنیانی است که برای حضور در پاویون ایران انتخاب شده است. همراستا سه محصول خود را برای معرفی به بازارهای جهانی در این نمایشگاه انتخاب کرده؛ پلتفرم رمزارزی، بستر هویت دیجیتال مبتنی بر بلاک‌چین و ماینینگ باکس‌های همراستا در نمایشگاه به حضار معرفی خواهند شد.

مهرداد فرنوش که شخصاً در این نمایشگاه حضور خواهد داشت هدف اصلی از این حضور را تعامل با شرکت‌های بین‌المللی فعال در حوزه بلاکچین و رمزارزها معرفی کرد و گفت: «مفتخریم که برای حضور در این نمایشگاه انتخاب شدیم.»

او ادامه داد: «ما سه محصول برای ارائه در این نمایشگاه انتخاب کردیم. هر یک از این محصولات معرف یکی از فعالیت‌های شرکت همراستا خواهد بود. پلتفرم رمزارزی همراستا که خود شامل هفت زیر محصول است نماینده خدمات رمزارزی ماست، بستر هویت دیجیتال مبتنی بر بلاکچین بخشی از توانایی‌های بلاکچینی همراستا را نشان خواهد داد و درنهایت محصول ماینینگ باکس همراستا که با هزینه بسیار پایین‌تر از باکس‌های تولیدی شرکت بیت‌مین خدمات مشابهی به سرمایه‌گذاران حوزه استخراج بیت‌کوین ارائه می‌دهد.»

فرنوش اظهار امیدواری کرد: «با حضور در این نمایشگاه به‌عنوان عضو کوچکی از فعالان حوزه رمزارز و بلاکچین کشور بتواند توانایی‌های فنی و علمی ایران را به جهان معرفی کند و همچنین از تمایل شرکت همراستا برای یافتن شرکت‌های توانمند بین‌المللی جهت سرمایه‌گذاری و یا مشارکت جهت توسعه بازار خبر داد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.