راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامسونگ و موبیویو، پایانه فروش موبایلی ان‌اف‌سی دار راه‌اندازی کردند

«سامسونگ الکترونیک» با همکاری شرکت پرداخت کارت موبایلی غیر تماسی «موبیویو» برای دستگاه‌های موبایلی، راهکار پذیرش پرداخت غیر تماسی مبتنی بر ان‌اف‌سی راه‌اندازی کردند. این راهکار «سامسونگ‌ POS» نام دارد و برای پذیرندگان خود این قابلیت را فراهم می‌کند تا با ضربه زدن به کارت‌های غیر تماسی در دستگاه‌های مجهز به ان‌اف‌سی، پرداخت‌های اعتباری و نقدی خود را انجام دهند.

این دو شرکت، سرویس سامسونگ POS را در کانادا توسعه می‌دهند و قصد دارند این راه‌حل را در سال 2020 در سراسر جهان نیز گسترش دهند.

سامسونگ‌ POS، باهدف دسترسی بیشتر پذیرندگان به انجام پرداخت‌های موبایلی طراحی شده است. این سرویس برای مصرف‌کنندگان این امکان را فراهم می‌کند تا با ضربه زدن به کارت‌های غیر تماسی، کیف پول‌های «سامسونگ‌پی»، «اپل‌پی» یا «گوگل‌پی»، در دستگاه‌های ان‌اف‌سی دار سامسونگ، پرداخت‌های نقدی و اعتباری خود را انجام دهند. در این راه‌حل پرداختی، نیازی به سخت‌افزار اضافی مانند کابل نیست.

ببینید: سامسونگ با همکاری فرست دیتا و ویزا گوشی‌هایش را به پایانه‌های پرداخت غیرتماسی تبدیل می‌کند

پذیرندگانی که تمایل دارند از این روش پرداخت موبایلی استفاده کنند، می‌توانند اپلیکیشن سامسونگ‌ POS را از فروشگاه‌های گلکسی و گوگل‌پلی دانلود کنند و به‌عنوان یک پذیرنده ثبت‌نام کنند تا بتوانند از خدمات پرداختی آن بهره‌مند شوند.

سانی پارک، معاون و رئیس گروه عملیات سرویس در سامسونگ الکترونیک می‌گوید: «این پلتفرم فرآیند پرداخت غیر تماسی که با همکاری سامسونگ و موبیویو ایجاد شده، تنها راه‌حل موبایلی است که تراکنش‌های مسترکارت، اینترک و ویزا را در نسخه آزمایشی خود در کانادا می‌پذیرد.»

این دو شرکت در گذشته نیز یک نسخه آزمایشی محصول خود را در کانادا آزمایش کرده‌اند که 10 هزار بار دانلود شده است.

اخیرا سامسونگ «سامسونگ‌پی‌کش» را راه‌اندازی کرده است. کاربران با استفاده از این محصول، می‌توانند با ایجاد تنظیماتی، مدیریت بودجه خود را انجام دهند و همچنین می‌توانند از طریق سرویس‌هایی که ترولکس در سامسونگ‌پی ایجاد کرده است، انتقالات پول برون‌مرزی انجام دهند.

از چهار سال گذشته، سامسونگ‌پی بزرگ‌ترین سرویس پرداخت موبایلی بوده که در کره جنوبی برای انجام پرداخت‌های آفلاین از آن استفاده شده است.

منبع: ZDNet

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.