راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کارت ویزا اسپند در کانادا در دسترس کاربران کریپتوکارنسی قرار گرفت

بر اساس خبر منتشرشده، فین‌تک اسپند، که درواقع اپلیکیشن کیف پول کریپتوکارنسی و ارزهای مختلف فیات می‌شود اعلام کرده که کارت ویزا خود را در کانادا گسترش داده و ازاین‌پس، کاربران کریپتوکارنسی می‌توانند درجاهایی که کارت ویزا پذیرفته‌ می‌شود، از کریپتوهایشان همانند یک کارت نقدی استفاده کنند.

کاربرانی که برای «اسپند ولت» ثبت‌نام می‌کنند، می‌توانند تمامی کریپتو خود را در آن بارگذاری کنند که مستقیما با کارت ویزای اسپندشان لینک می‌شود. به محض اینکه کارت در اختیار فرد قرار بگیرد او می‌تواند در بیش از 40 مکان مختلف در سراسر دنیا کریپتوکارنسی‌هایش را به صورت آنی استفاده کند. زمانی که کاربر دارایی موردنظرش را در کیف پول اسپند خود فعال کند و کارت ویزا اسپند خودش را روی دستگاه بکشد، کریپتوکارنسی مورداستفاده فورا به پول رایج فیات محلی تبدیل می‌شود.

این فناوری منحصر به فرد و سیستم تبدیل اختصاصی اولین بار است که در کانادا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند کریپتوکارنسی‌هایشان را به راحتی استفاده از یک کارت بدهی، در مکان‌های موردنظر مصرف کنند.

همچنین به گفته اسپند بر خلاف کیف پول‌های مشابه موجود در بازار ، کاربران برای استفاده از دارایی خود در کیف پول نیازی به فروش آن دارایی ندارند. کارت‌های ویزا اسپند در اوایل سال جاری نیز در بازار ایالات متحده راه‌اندازی شد.

ببینید: معرفی سیستم‌ بانکداری و پرداخت الکترونیک در کانادا

این سرویس شامل سه کارت متفاوت است و هرکدام سقف مصرف روزانه محدودی دارند. یکی از کارت‌ها «اسپند سیمپل» نام دارد که یک کارت مقدماتی با سقف مصرف 500 دلار در روز است. علاوه بر آن، کارت‌های «اسپند پریفرد» و «اسپند بلک» هر کدام به ترتیب پنج‌هزار دلار و 10 هزار دلار محدودیت مصرف روزانه دارند.

اسپند ولت یک کیف پول دیجیتالی چند ارزی است که خدمات زیاد درون برنامه‌ای ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا با حساب بانکی که به آن متصل است، ارزهای مجازی خریدوفروش کنند. همچنین این ولت، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کنند تا به بیش از 180 کشور سراسر جهان، پول ارسال کنند. علاوه بر امکانات گفته‌شده، قرار است برنامه‌هایی برای مبادله ارزهای فیات توسط کاربران نیز در نظر گرفته شود.

منبع: PYMNTS

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.