راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویداد تی‌استارز با حمایت رفاتک در کنگره گردشگری سلامت کشورهای اسلامی برگزار شد

رفاتک، با بهره‌مندی از شبکه مشتریان بانک رفاه و افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، در زمینه‌های شناسایی، حمایت، سرمایه‌گذاری و منتورینگ از استارت‌آپ‌های حوزه سلامت حمایت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوآوری رفاتک، این مرکز با همکاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی، وزارتخانه‌ها و تشکل‌های فعال در حوزه سلامت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، در چهارمین کنگره بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی به عنوان حامی و اسپانسر حضور داشت. این مرکز از استارت‌آپ‌های حوزه سلامت، حمایت ویژه خواهد کرد.

در این رویداد بین‌المللی که از تاریخ 17 الی 19 مهرماه سال 1398 در محل هتل همای تهران برگزار شد، جمعی از فعالان حوزه سلامت کشورهای اسلامی حضور داشتند و پنج‌شنبه شب، در رویداد بین‌المللی تی‌استارز، بیش از 20 استارت‌آپ برگزیده و فعال در حوزه سلامت، سلامت دیجیتال و گردشگری سلامت و سایر موضوعات مرتبط طرح‌های خود را ارائه دادند، توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند و در پایان از استارت‌آپ‌های برتر تجلیل به عمل آمد.

.

دکتر مهدی کریمی، رئیس شورای سیاست‌گذاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه گردشگری سلامت را بی‌نظیر ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که استارت‌آپ‌ها با شیوه‌های نوین کسب‌وکاری بتوانند به رونق کسب‌وکارهای این حوزه و ارتباطات گسترده‌تر ایران با کشورهای همسایه کمک کنند.

.

دکتر هادی ویسی، مدیر مرکز نوآوری رفاتک در این رویداد برنامه‌های حمایتی رفاتک جهت توسعه اکوسیستم استارت‌آپی در زمینه فعالیت استارت‌آپ‌های گردشگری سلامت و فین‌تک را تشریح کرد. او از آمادگی رفاتک جهت حمایت از استارت‌آپ‌ها، از جمله بهره‌مندی از شبکه مشتریان بانک (۳ میلیون حقوق‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی)، مشتریان بانک رفاه و نیز افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و آحاد جامعه خبر داد و گفت که رفاتک در زمینه شناسایی، حمایت، سرمایه‌گذاری و منتورینگ استارت‌آپ‌های این حوزه فعالیت‌های قابل توجهی داشته است.

در این رویداد مهمانان بسیاری از سازمان‌های ذی‌ربط و ذی‌نفعان تا سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی حضور داشتند و به گپ‌وگفت دوستانه با تیم‌ها پرداختند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.