راه پرداخت
راه پرداخت؛ رسانه فناوری‌های مالی ایران

مدیر امور مشتریان داتین از دغدغه‌های این شرکت می‌گوید / گزارش ویدئویی

ناصر عباسی، مدیر امور مشتریان شرکت داتین معتقد است پویایی موجود در این شرکت باعث شده آمادگی برای پاسخ به نیازهای مشتریان متنوع خود را داشته باشند. او می‌گوید: «نگاه ما به مشتریان از فرهنگ سازمانی و مدیریتی نشات می‌گیرد، با آنها روابط برادارانه تجاری داریم و دغدغه‌های آنها دغدغه‌های ماست.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.