راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ولزفارگو ارز دیجیتال ولزفارگو دیجیتال‌‌کش خود را راه‌اندازی می‌کند

ولزفارگو اند کو (WFC) قصد دارد ارز دیجیتال «ولزفارگو دیجیتال‌کش» را روی پلتفرم بلاکچین خود راه‌اندازی کند. پس از راه‌اندازی این ارز دیجیتال، مشتریان می‌توانند از آن برای انتقالات وجه داخلی در پرداخت‌های انتقالی استفاده کنند.

با وجود این پلتفرم بلاکچین، ولزفارگو می‌تواند با حذف واسطه‌گرها و کاهش زمان و هزینه‌ها، انتقال پول آنی را سرعت بخشد. لازم به ذکر است که نسخه آزمایشی این برنامه در سال 2020 راه‌اندازی می‌شود و انتقالات دلار آمریکا را با استفاده از ولزفارگو دیجیتال‌کش پوشش خواهد داد و قصد دارد که انتقالات را برای ارزهای دیگر نیز گسترش دهد.

لیزا فرازیر، رئیس گروه نوآوری ولزفارگو در این خصوص گفت:

«درنتیجه افزایش دیجیتالی‌شدن خدمات بانکداری در جهان، ما شاهد افزایش تقاضا برای کاهش بیشتر اصطکاک هستیم و تکنولوژی امروز، ما را در موقعیت جدی برای انجام آن قرار می‌دهد.»

او همچنین باور دارد که دفتر کل توزیع‌شده، موارد کاربردی بسیاری در آِینده خواهد داشت و به همین دلیل، ولزفارگو تمام انرژی خود را صرف انجام این اقدام مهم در استفاده از این تکنولوژی کرده تا به روشی اساسی و مقیاسی، بانکداری کند. ارز دیجیتال ولزفارگو، این قابلیت را دارد که موانع تراکنش‌های مالی آنی را در چندین حساب بازارهای گوناگون سراسر جهان حذف کند.

منبع: ATM Marketplace

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.