راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اشاره به برخی اتفاقات رخ‌داده در فضای فین‌تک کشور در کنفرانس فین‌تک

«کنفرانس فین‌تک ایران» چهارشنبه 13 شهریور ماه، در مرکز همایش‌های دانشگاه تربیت مدرس، در دانشکده مکانیک، برگزار شد و در این کنفرانس که تا بعدازظهر ادامه داشت، درباره اتفاقاتی که در حوزه فین‌تک کشور افتاده و آینده‌ای که پیش‌روی این صنعت است صبحت شد.

تقریبا رویداد با صحبت‌های رضا قربانی، رئیس هیئت‌مدیره تراکنش به صورت رسمی آغاز شد. قربانی با اشاره به اینکه به فین‌تک مانند تبی که در دنیا وجود دارد، نگاه نمی‌کند و آن را مانند خیلی چیز‌های دیگری در دنیا را تغییر می‌دهد، می‌بیند، گفت که این تغییرات هنوز شامل حال ایران نشده و در این رویداد قرار است که دلایل این عدم اتفاق بررسی شود.

به گفته قربانی فین‌تک می‌تواند اقتصاد کشور را بزرگ کند و توسعه و گسترش بخشد و ابراز ناراحتی کرد از اینکه فرصت‌های موجود و ممکن را ندیده می‌گیریم و از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم.
در ادامه به اتفاقاتی که اخیرا در فضای فین‌تکی کشور رخ داده اشاره شد‌‌ برای مثال اینکه برنامه‌ای با حضور وزیر اقتصاد و روسای ادارات و زیرمجموعه‌هایش و همینطور کسانی که در فضای فین‌تک کار می‌کنند تشکیل شد و وزیر به حرف‌ها گوش کرد و حرف‌ها هم زده شد.
قربانی معتقد است که جریانی در کشور در حال شکل‌گیری است و بچه‌های فین‌تکی می‌توانند بخشی از این جریان باشند.

او در ادامه به حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از فعالان حوزه فین‌تک و همینطور شکل‌گیری دو کمیسیون بانک دیجیتال و فین‌تک در کشور اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.