راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین «مدرسه تابستانی بلاکچین» با حمایت بنیاد ققنوس دوم شهریورماه برگزار می‌شود

آزمایشگاه بلاکچین خاتم با همکاری شرکت ققنوس، انجمن بلاکچین ایران، شرکت آریاتک، خانه نوآوری، کافه بلاکچین، کریپتوکلاس و جمعی دیگر از فعالان این حوزه، دومین مدرسه تابستانی بلاکچین را برگزار می‌کند.

پس از برگزاری اولین مدرسه تابستانی بلاکچین در شهریورماه سال گذشته، دومین «مدرسه تابستانی بلاکچین» با حمایت بنیاد ققنوس و با هدف توسعه سرمایه‌های انسانی فعال در حوزه بلاکچین ۲ تا ۷ شهریورماه، در دو دوره اصلی و تخصصی به صورت مجزا برگزار می‌شود.

مخاطبان راه پرداخت می‌توانند با وارد کردن کد way2pay  از ۳۰ درصد تخفیف  برای شرکت در این رویداد برخوردار شوند.

در طی برگزاری دومین مدرسه تابستانی بلاکچین دو روز به دوره اصلی بلاکچین اختصاص پیدا خواهد کرد. دوره‌های تخصصی یک روزه اتریوم و زبان سالیدیتی، هایپرلجر و استلار و ققنوس نیز از دیگر برنامه‌های این رویداد خواهد بود. همچنین دوره تخصصی راه‌اندازی استارت‌آپ بلاکچینی نیز در چهار ساعت با هدف آشنایی بیشتر با اصول صفر تا صد راه‌اندازی استارت‌آپ بر بستر بلاکچین برگزار می‌شود.

سخنرانان این دوره‌ها در این یک هفته نیز محمد طهرانی عضو هیات‌علمی دانشگاه خاتم و مدیر توسعه بازار سازمانی ققنوس، محمدجواد صمدی‌راد، معاون فنی ققنوس، مصطفی نقی‌پورفر، مدیر آزمایشگاه نوآوری بلاکچین، سعید خوشبخت، مدیرعامل شرکت اریاتک، یاشار راشدی، دبیر انجمن بلاکچین ایران و بنیان‌گذار رادیو بلاکچین، مزدا حمدی، عضو هیات‌علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، علیرضا زجاجی، بنیان‌گذار کریپتو کلاس، کاوه مشتاق، مدرس دوره‌های بلاکچین، مهدی صداقت، مدیر خانه نوآوری و حسین زادبر، مدیر بلاکچین خانه نوآوری هستند.

در روز اول فاطمی، مدیرعامل ققنوس در سخنرانی خود درباره نقش بلاکچین در اقتصاد دیجیتال صحبت می‌کند. سپس نقی‌پورفر، مدیر آزمایشگاه نوآوری بلاکچین تاریخچه رمزارزها و بلاکچین را بررسی خواهد کرد. همچنین چیستی پول و رمزارز عنوان سخنرانی محمد طهرانی عضو هیات‌علمی دانشگاه خاتم در این رویداد است. زجاجی، بنیان‌گذار کریپتو کلاس نیز درباره مبانی بلاکچین صحبت می‌کند و کارگاه عملی ساخت کیف پول و زنجیره بلوک را برگزار خواهد کرد.

به طور کلی محورهای دومین مدرسه تابستانی بلاکچین آشنایی با بیت‌کوین، اتریوم، ماینینگ، مفاهیم کلیدی، ویژگی‌ها و معماری هایپرلجر فابریک و استلار و ققنوس خواهد بود. برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از برنامه‌های مدرسه تابستانی بلاکچین می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.