راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پنجره‌ واحد صدآفرین رونمایی می‌شود

کسب‌وکارها خیلی تحت فشار قرار گرفته‌اند. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا پنجره واحدی راه بیندازیم که تمام کسب‌وکارها برای کلیه امور خود بتوانند از این پنجره استفاده کنند. به زودی از این پنجره رونمایی می‌شود. راستی اسم این پنجره را «صدآفرین» گذاشته‌ایم.

قرار است این پنجره واحد باعث شود تا کسب‌وکارها دیگر با پروسه‌های اداری طولانی مدت مواجه نشوند. پنجره صدآفرین می‌تواند نقطه عطفی در دولت الکترونیک باشد و امیدواریم تا همه بازیگران این حوزه با یاری ما موجب بهبود شرایط کسب‌وکاری کشور شوند. کسب‌وکارهایی که عضو این پنجره واحد می‌شوند، معاف از مالیات و بیمه خواهند بود به شرطی که در تک‌تک سامانه‌های این پنجره عضو شوند. در ادامه، سامانه‌های صدآفرین را به شما معرفی می‌کنیم.

سامانه فضا

ممکن است بر اثر فشارهای متنوع، کسب‌وکارها به یکنواختی و شرایط کسل‌کننده دچار شوند. سامانه فضا بستری است برای تجربه یک حال متفاوت. کسب‌وکارها با تیم‌هایشان، می‌توانند حس‌وحال ناب و فضایی را در این سامانه تجربه کنند. افراد و تیم‌هایی که ثبت‌نام کنند، توضیحات بیشتری خواهند شنید.

سامانه جواد

سامانه جواد یکی از سامانه‌های بسیار کلیدی است که هنوز نقش آن به طور کامل مشخص نشده است. همکاران عزیز ما مشغول توسعه مراحل پایانی این سامانه هستند. پیش‌بینی می‌شود که این سامانه آنقدر خفن باشد که دیگر نیاز به ثبت‌نام در هیچ سامانه دیگری نباشید. سامانه جواد یک محصول صددرصد ایرانی است.

سامانه نصب

ما برای نصب کردن آمدیم. نه! حالا که فکرش را می‌کنیم، برای وصل کردن هم آمدیم. ما با وصل کردن شما به نصاب مورد نظرتان، موانع وصل را برطرف می‌سازیم. برای استفاده از این سامانه کافی است تا فیلترشکن‌های خود را نصب و  سامانه‌های خود را وصل کنید.

سامانه وَس

با سامانه وس، کسب‌وکارها می‌توانند بر ارزش افزوده خود بیفزایند. آنها می‌توانند برای خود و عزیزانشان کارت شارژ و بلیت هواپیما بخرند. در مورادی مانند آتش‌سوزی، زلزله و دیگر مواقع بحرانی، سامانه وس بستر کارهای بشردوستانه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سامانه تنخواه

برای تسهیل روندهای پرداخت در کسب‌وکار شما، می‌توانید در سامانه تنخواه ثبت‌نام کنید و به صورت ماهیانه به این سامانه برای پرداخت‌های متنوع دسترسی بدهید. این سامانه خودش باهوش است و هر جوری آن را تنظیم کنید، مانند یک همسر مهربان شما را مدیریت می‌کند.

سامانه سرباز

کسب‌وکارها اگر در خیابان سرباز فراری دیدند، می‌توانند این قضیه را در سامانه سرباز ثبت کنند. با کمک‌رسانی به سامانه سرباز، جوانان زیادی به آغوش پادگان‌های مهربان بازخواهند گشت. این سامانه با هماهنگی و همکاری بی‌نقص چند ارگان، در دسترس عموم قرار گرفته است.

سامانه خام و خاور

این سامانه از ترکیب دو سامانه خام و خاور به وجود آمده است. دیگر نیازی نیست که استارت‌آپ‌ها نگران جابه‌جایی مبل‌ها و صندلی‌های رنگی‌رنگی خود باشند. با سامانه خاور همه کسب‌وکارها می‌توانند کامیون یا نیسان مورد نظر خود را در این سامانه انتخاب کنند و وسایل خود را به راحتی به مکان مورد نظرشان برسانند. سامانه خام هم مخصوص آنهایی است که هنوز شکل نگرفته‌اند و به کمک منتورها نیاز دارند.

سامانه خربار

سامانه خربار مکمل سامانه خام و خاور است. کسب‌وکارها برای اعطای اطلاعات نیروهای انسانی خود لازم است از این سامانه استفاده کنند. خربار خربار دِیتا در این سامانه گردآوری می‌شود و در صورت نیاز، این سامانه به کمک حافظه‌های ضعیف و قضات رئوف خواهد شتافت.

پی‌نوشت

برای استفاده از امتیازات طرح صدآفرین، ضروری است کسب‌وکارها عضو هر 9 سامانه فوق‌الذکر شوند. عدم ثبت‌نام در هر کدام از سامانه‌های بالا به معنی عدم اشتیاق به طرح 100آفرین بوده و هر کس این جملات را می‌خواند، باید به گوش اطرافیان و هم‌محله‌ای‌های خود برساند. هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند با بیان جملاتی مانند «من نمی‌دونستم»، «به من نگفتید که» یا «این چه جور اطلاع‌رسانی‌ایه؟»، جو خوب به وجود آمده را به هم بزند. علی‌الحساب این 9 سامانه را داشته باشید تا ببینیم درنهایت چند سامانه خواهیم داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.