راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونگی خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن پات

اپلیکیشن پات امکان خرید بلیت اتوبوس را بدون نیاز به حضور در ترمینال فراهم کرده است. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید ساعت حرکت و قیمت دقیق بلیت اتوبوس در مسیرهای متفاوت را مشاهده و بلیت خود را به صورت آنلاین تهیه کنید. در این مطلب به چگونگی خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن پات پرداختیم. برای دانلود اپلیکیشن پات می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت و خود سایت شرکت ایران کیش اقدام کنید.

ببینید: همه چیز درباره اپلیکیشن پات

.

راهنمای خرید بلیت اتوبوس بین شهری از طریق اپلیکیشن پات

۱- پس از ورود به اپلیکیشن پات در صفحه دوم اپلیکیشن گزینه «گردشگری» را انتخاب کنید.

۲-  سپس روی گزینه «اتوبوس» کلیک کنید.

۳- ابتدا نوع سفر خود (رفت یا رفت‌وبرگشت) در تب بالای صفحه مشخص کنید. سپس اطلاعات مربوط به این صفحه را تکمیل و روی گزینه «جست‌وجوی اتوبوس» کلیک کنید.

۴- در صفحه جدید زمان حرکت، قیمت بلیت و نام شرکت تعاونی اتوبوس نمایش داده شده، با توجه به این اطلاعات گزینه مورد نظر خود را با کلیک بر روی «انتخاب صندلی» مشخص کنید.


 با کلیک روی گزینه «فیلتر» فهرست اتوبوس‌ها به ترتیب قیمت، زمان حرکت و شرکت تعاونی مرتب می‌شود.

۵- در این مرحله نام، تلفن و صندلی مسافر را وارد و گزینه «تأیید و ادامه» را انتخاب کنید.

۶- اگر قصد دارید بلیت برای شخص دیگری ارسال شود تیک مربوط به آن را بزنید و آدرس ایمیل و شماره تلفن او را وارد کنید. همچنین در صورت داشتن کد تخفیف می‌توانید در این قسمت از آن استفاده کنید.

۷- بعد از خواندن مقررات و قوانین خرید اینترنتی بلیت تیک مربوط به آن را بزنید. سپس با انتخاب نحوه پرداخت، (کیف پول الکترونیکی، شاپرک و شتاک) در صفحه جدید می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود مبلغ بلیت را پرداخت کنید.

حداقل ۳۰ دقیقه قبل از حرکت به غرفه شرکت مسافربری مستقر در ترمینال مبدأ مراجعه و شماره بلیت را به متصدی مربوطه ارائه و نسخه چاپی آن را دریافت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.